دیدار فرماندار شهرستان تفت با شهردار تفت

شهردار تفت با حضور در جلسه شورای معاونین فرمانداری شهرستان تفت با فرماندار و معاونین این فرمانداری دیدار و پیرامون مسائل و مشکلات شهر تفت به بحث و تبادل‌نظر پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "وحید شاهدی باغ خندان" شهردار تفت با حضور در جلسه شورای معاونین فرمانداری شهرستان تفت با "علیرضا نوکار" فرماندار و "ناصر دهقانی تفتی" و "محمدجواد نعمتی"معاونین این فرمانداری دیدار و پیرامون مسائل و مشکلات شهر تفت به بحث و تبادل‌نظر پرداخت.

"علیرضا نوکار" در این دیدار بر تکریم ارباب‌رجوع در شهرداری تفت تأکید و خاطرنشان کرد: شهرداری به‌عنوان یک‌نهاد مردمی میزبان اقشار و گروه‌های مختلف مردم است و ضروری است به‌منظور تکریم ارباب‌رجوع برنامه‌ریزی مناسب در این مجموعه صورت گیرد.

حفظ منافع شهرداری و بیت‌المال موضوع بعدی صحبت فرماندار تفت در این نشست بود که پیرامون این موضوع تصریح نمود: در راستای حفظ منافع شهرداری و بیت‌المال باید نظارت بر اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی در شهر افزایش یابد و از حیف‌ومیل بیت‌المال جلوگیری شود.

فرماندار شهرستان تفت به حضور جمعیت شناور در ایام سال در شهر تفت اشاره و بیان داشت: حضور جمعیت شناور فرصت خوبی برای کسب درآمد پایدار برای مجموعه شهرداری تفت است و در این زمینه لازم است با همفکری نخبگان مدیریت امور شهری اقدامات مناسبی در مجموعه شهرداری صورت گیرد.

تعامل با مجموعه فرمانداری و سایر ارگان‌ها وادارات توصیه بعدی فرماندار تفت به شهردار جدید باغشهر تفت بود.

نوکار مطالبه جدی مردم تفت را حفظ باغات در شهر عنوان نمود و افزود: ضروری است با اقدامات جدی به مطالبه اصلی مردم شهر تفت جامه‌ی عمل پوشاند و اجرای رأی‌های کمسیون می‌تواند در این زمینه گره‌گشا باشد.

تسریع درروند عملیات عمرانی در شهر خواسته بعدی فرماندار تفت در دیدار با "وحید شاهدی" بود؛ که وی دراین‌باره اظهار داشت: امیدواریم با پیگیری مجموعه شهرداری تفت اجرای پروژه‌های میدان شهید سلیمانی، پارک بانوان، سامان‌دهی آرامستان واحد باغ فردوس، زیباسازی میدان‌های جاویدالاثر متوسلیان و جهاد در دستور کار قرار گیرد.

استفاده از پتانسیل سرمایه‌گذاری در سطح شهر تفت موضوع مورداشاره فرماندار تفت بود که وی گفت: باید با استفاده از پتانسیل سرمایه‌گذاران در راستای سامان‌دهی مجموعه دره گاهان و تکمیل پروژه چهارباغ استفاده شود تا مجموعه‌های درآمدزایی برای شهرداری تفت شکل گیرد.

"وحید شاهدی باغ خندان" شهردار تفت در این نشست از همکاری با مجموعه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در راستای حفظ باغشهر تفت خبر داد و افزود: در نظر داریم گشت مشترکی در راستای مطالبه جدی مردم تفت یعنی حفظ باغات راه‌اندازی کنیم تا از ساخت‌وسازهای بی‌رویه در باغات شهر تفت جلوگیری شود.

شهردار تفت ادامه داد: در راستای حفظ باغات پلاک گذاری درختان موجود در باغات سطح شهر در حال برنامه‌ریزی است و در گام اول پلاک گذاری درختان باغات در حال معامله در دستور کار قرار خواهد گرفت.

شاهدی از اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی در سطح شهر خبر داد و افزود: پروژه میدان شهید سلیمانی، اصلاح مسیر طریق الرضا(ع) و پارک بانوان در دستور کار است و به دنبال سرمایه‌گذار مناسب برای تکمیل پروژه چهارباغ و سامان‌دهی مجموعه دره گاهان هستیم.

در این نشست معاونین فرماندار نیز به دیدگاه و نظرات خود پیرامون مسائل حوزه کاری خود در رابطه با مجموعه شهرداری تفت پرداختند و بر همکاری و تعامل این دو مجموعه در راستای خدمت‌رسانی صادقانه به مردم تأکید نموند.