به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار"فرماندار با همراهی اعضای شورای تأمین و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری با حضور در فرماندهی انتظامی این شهرستان با فرمانده انتظامی و جمعی از کادر زحمتکش این مجموعه دیدار و از تلاش‌های آنان در راستای برقراری نظم و امنیت در شهرستان تفت تقدیر و تشکر نمود.

"علیرضا نوکار" در این دیدار با تقدیر از عملکرد مجموعه انتظامی شهرستان تفت اظهار داشت: نظم و امنیت کنونی در شهرستان تفت مرهون تلاش‌های مجموعه نیروی انتظامی شهرستان تفت است که با تلاش شبانه‌روزی خود در راستای برقراری نظم و امنیت در این شهرستان در حال انجام‌وظیفه هستند.

 فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: مجموعه انتظامی شهرستان تفت در راستای اجرایی نمودن مصوبات ستاد مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا شهرستان و برقراری نظم و امینت در مراسم‌های دو ماه محرم و صفر نیز تمام تلاش خود را به کاربست و نتیجه این تلاش‌ها برای مردم قابل‌مشاهده است.

"وحید احمدی" فرمانده انتظامی شهرستان تفت در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های مجموعه شورای تأمین این شهرستان در راستای همکاری صمیمانه با مجموعه انتظامی این شهرستان در راستای برقراری نظم و امنیت خاطرنشان کرد: خوشبختانه با همدلی و تلاش صمیمانه اعضای شورای تأمین شهرستان عملکرد مجموعه انتظامی شهرستان تفت در راستای پیشگیری از جرائم مطلوب بوده است.

وی به همکاری و بهره‌گیری از نیروهای مقاومت بسیج در راستای برقراری امنیت در مناطق شهری و روستایی شهرستان اشاره و بیان داشت: خوشبختانه با همکاری نیروی بسیجی از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت‌زمان مشابه در سال گذشته شاهد ده‌درصدی کاهش سرقت و کشف هفتادوپنج درصدی سرقت‌های صورت گرفته هستیم.

در ادامه اعضای شورای تأمین شهرستان تفت با تبریک هفته نیروی انتظامی، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با نیروی انتظامی شهرستان برای تأمین هر چه بیشتر نظم، امنیت، آسایش و رفاه شهروندان اعلام و برای فرمانده و کلیه کارکنان تلاش‌گر این نیرو در این شهرستان آرزوی موفقیت نمودند.