به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "حسین پیغمبری" مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و "سمیه فلاح" مدیر شعبه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تفت با "محمد محامدی" فرماندار شهرستان تفت دیدار و گفت‌وگو کردند.

"حسین پیغمبری" در ابتدای این دیدار به بیان گزارشی از برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان و شهرستان تفت پرداخت.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به برگزاری جشنواره قصه‌گویی استانی در شهرستان تفت اشاره و خاطرنشان کرد: جشنواره قصه‌گویی حوادث زمان انقلاب به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی در شهر تفت برگزار خواهد شد و برای برگزاری مطلوب نیاز به حمایت فرمانداری شهرستان تفت داریم.

"محمد محامدی" نیز در ادامه این دیدار گفت: با توجه به گروه سنی هدف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، رویکرد کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید خلاقیت پروری و تقویت قدرت تحلیل و اثرگذاری در این قشر باشد.

فرماندار شهرستان تفت به تقدیر از فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان تفت پرداخت و افزود: مدیر کانون پرورش فکری کودکان یکی از مدیران موفق شهرستان بوده و تاکنون اقدامات بسیار خوبی از سوی این کانون در شهرستان انجام‌شده است.

محامدی با حمایت از برگزاری جشنواره قصه‌گویی استانی در شهرستان تفت خاطرنشان کرد: با توجه به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و با توجه به تحریم‌های این 40 سال، باید دستاوردهای عظیم انقلاب به نسل جوان و آینده‌سازان ایران عزیز بیان شود و از طریق قصه‌گویی این مهم به‌خوبی صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه افزود: فرمانداری شهرستان در برگزاری جشنواره قصه‌گویی استانی حمایت‌ها و هماهنگی‌های لازم را انجام خواهد تا این رویداد به شکل مناسبی برگزار شود.