دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد با سرپرست فرمانداری تفت

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد با حضور در فرمانداری شهرستان تفت با سرپرست این فرمانداری پیرامون مسائل و مشکلات کتابخانه های عمومی شهرستان تفت گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"محمد حسین رفیعی"مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد با حضور در فرمانداری شهرستان تفت با "علی دهقان نیری"سرپرست این فرمانداری پیرامون مسائل و مشکلات کتابخانه های عمومی شهرستان تفت گفت و گو کرد.

در این دیدار که رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان تفت و معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان نیز حضور داشتند ؛ پیرامون موضوع تخصیص منابع اعتباری به منظور بهسازی کتابخانه ها ، خرید کتاب های کمک درسی و برگزاری رویدادهای مختلف به منظور افزایش سرانه مطالعه کتاب در شهرستان تفت بحث و تبادل نظر شد.

تخصیص کتابخانه سیار ویژه روستاهای فاقد کتابخانه، بررسی مشکلات کمبود نیرو در کتابخانه‌های شهرستان تفت به ویژه کتابخانه رشاد نیر دیگر مواردی بود که در این دیدار مورد بررسی قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت ضمن تقدیر از فعالیت های اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان خواستار اجرای برنامه های متنوع در کتابخانه های مناطق شهری و روستایی و هم چنین استفاده از بستر فضای مجازی در راستای تشویق جامعه برای مطالعه شد.

دهقان نیری برگزاری مسابقه با محور معرفی کتاب را در راستای افزایش انگیزه در جامعه برای مطالعه موثر دانست.