به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "حجت الاسلام علی محمد گلوردی"امام جمعه تفت با همراهی "علیرضا نوکار" فرماندار ، "حجت الاسلام شیخ عباس زارع"مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی با حضور در منزل "شهید امیر حسین قربانی" با پدر و مادر این شهید دیدار و گفت و گو کردند.

"حجت الاسلام علی محمد گل وردی" در این دیدار با تقدیر از صبر و استقامت خانواده شهید قربانی بیان داشت: در هنگام حادثه سقوط هواپیمای اکراین دشمنان ایران اسلامی بهانه ی خوبی برای حمله به نظام پیدا نموده و از تریبون های مختلف سعی در تخریب نظام داشتند اما موضع گیری های خانواده شهدای این حادثه به ویژه پدر و مادر شهید قربانی این بهانه را از آنان گرفت که این حرکت انقلابی جای تقدیر دارد.

لازم به ذکر است "شهید امیرحسین قربانی" متولد چهارم خرداد ۱۳۷۷  و از دانشجویان نخبه ایران در دانشگاه «مانیتوبا» کانادا بود که در مقطع دکتری رشته بیوشیمی در حال تحصیل بود که برای تعطیلات اول سال میلادی به شهرستان تفت که خانواده‌اش در اینجا اقامت دارند، آمده بود.

شهید امیرحسین قربانی پسر جانباز و آزاده سرافراز "علی قربانی" است که در حادثه  سقوط هواپیمای اوکراینی خط تهران - کی یف، جان باخت.