به مناسبت هفته دولت؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، به مناسبت هفته دولت، "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی"امام‌جمعه تفت، "علیرضا نوکار"فرماندار تفت و جمعی از مسئولان با خانواده "شهیدمحمد علی مناقبی فرد"، " شهید سعید کیوانی فر"، " شهید محمد علی دهقانپور تفت" و " شهید محمدرضا دهقانی" دیدار کردند.

شهید "محمدعلی مناقبی فرد" متولد اول دی‌ماه سال 1339، اولین کارمند شهید بنیاد شهید انقلاب اسلامی استان یزد است که در پست معاونت فرهنگی بنیاد شهرستان تفت انجام‌وظیفه می‌نمود و در تاریخ یازدهم فروردین سال 1363 در محل طلائیه به فیض شهادت نائل آمد.

شهید "سعید کیوانی فر" متولد اول شهریورماه سال 1345 و دانشجوی دانشگاه تربیت‌معلم شهید پاک نژاد بود که در 20 سالگی و در تاریخ نوزدهم دی‌ماه 1365 در عملیات کربلای 5 به شهادت رسید.

شهید "محمدعلی دهقانپور تفت " در 29 دی‌ماه 1338 در شهرستان تفت استان یزد به دنیا آمد و پس از پوشیدن کسوت معلمی با آغاز جنگ تحمیلی به‌عنوان بسیجی با سمت فرمانده دسته راهی جبهه‌های  حق علیه باطل شد و سرانجام در 15 مرداد 1362 در پیرانشهر براثر اصابت ترکش به سر و شکم آسمانی شد.

شهید "محمدرضا دهقانی" در تاریخ بیستم شهریورماه 1337 در تفت به دنیا آمد و با ادامه تحصیل در کسوت معلمی مشغول به فعالیت شد و به‌عنوان داوطلب نیز عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد وی در 24 سالگی و در تاریخ 16 آبان ماه 1361 در عملیات محرم به فیض شهادت نائل آمد.