به مناسبت روز تکریم مادران شهدا؛

دیدار مسئولان شهرستان تفت با مادران معظم شهدا

امام‌جمعه تفت به مناسبت روز تکریم مادران شهدا با همراهی سرپرست فرمانداری شهرستان تفت و جمعی از مسئولان به دیدار مادران تعدادی از شهدای این شهرستان رفت و از صبر و استقامت آنان تجلیل نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، به مناسبت روز تکریم مادران شهدا "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی"امام‌جمعه تفت با همراهی "محمد دهشیری" سرپرست فرمانداری تفت، "مصطفی صادقیان" بخشدار مرکزی و "حسین واسعیان" جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با مادر شهیدان "عباسعلی و علی‌اصغر دهقانی تفتی"، شهید "علی‌اکبر راست" و شهید "محمدعلی فیضی" دیدار و گفت‌وگو و از صبر و استقامت مادران شهدا تقدیر و تجلیل نمود.

شهید " علی‌اکبر راست" در تاریخ 15 مهرماه 1341 در تفت متولد شد؛ وی در عملیات فتح المبین از ناحیه پا زخمی شد و در عملیات بیت‌المقدس یازده نفر از سربازان عراقی را به اسارت گرفت و نشان افتخار از فرماندهی دریافت کرد و سرانجام در تاریخ 24 تیرماه 1361 براثر اصابت ترکش خمپاره در جریان عملیات رمضان در منطقه شلمچه به‌افتخار شهادت نائل آمد.

شهید "عباسعلی دهقانی تفتی" در تاریخ 12 تیرماه 1337 در محله شوده سفلی تفت دیده به جهان گشود، وی در سه نوبت عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد و دو بار از ناحیه کتف و پا مجروح شد و سرانجام در تاریخ 13 آبان ماه 1361 در جریان عملیات محرم در منطقه موسیان مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.

شهید "علی‌اصغر دهقانی تفتی" در تاریخ اول خردادماه 1341 در تفت به دنیا آمد، وی پس از آموزش فنون نظامی به جبهه‌های جنگ شتافت و به‌عنوان فرمانده دسته نجات‌غریق در منطقه شرق دجله به خدمت مشغول شد و سرانجام در تاریخ 23 اسفندماه 1363 شربت شیرین شهادت را در رودخانه دجله نوشید.

شهید "محمدعلی فیضی" در تاریخ اول مردادماه 1345 در تفت متولد شد، وی دانش‌آموز بود که برای دفاع از کشور عازم جبهه‌های دفاع مقدس شد و در تاریخ یازدهم آبان ماه 1361 در جریان عملیات محرم در منطقه موسیان براثر اصابت ترکش به‌افتخار عظیم شهادت نائل آمد.

​​​​​​​