به منظور پیگیری مطالبات اهالی فرهنگ و هنر شهرستان تفت؛

دیدار مسئولان شهرستان تفت با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با همراهی سرپرست فرمانداری شهرستان تفت و معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری در ادامه دیدار های خود با مسئولان ملی در راستای بررسی مسائل و مشکلات در حوزه های مختلف شهرستان تفت با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با همراهی سرپرست فرمانداری شهرستان تفت و معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری در ادامه دیدار های خود با مسئولان ملی در راستای بررسی مسائل و مشکلات در حوزه های مختلف شهرستان تفت با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.

 در این دیدار مطالبات اهالی فرهنگ و هنر شهرستان تفت توسط مسئولان تفتی بیان شد ؛ در این دیدار هم چنین تامین اعتبار برای برگزاری اختتامیه اولین سوگواره ای استانی استعداد یابی تعزیه خوانی نوجوانان و جوانان، کمک و مساعدت فرهنگی برای حمایت از انجمن های فرهنگی هنری فعال شهرستان،تامین اعتبار برای تدوین و چاپ کتاب مجموعه شعر شاعران شهرستان تفت نیز پیگیری شد.

 از دیگر مواردی که از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط مسئولان شهرستان تفت درخواست شد می توان به تامین اعتبار برای تدوین و چاپ کتاب مجموعه شعر شاعر فقید شهرستان تفت استاد حسین کاوه و حمایت از موسسات فرهنگی قرآن و عترت شهرستان تفت (چهارموسسه) اشاره کرد.

 در حوزه عمرانی نیز تامین منابع اعتباری برای تکمیل مجتمع فرهنگ هنری بخش نیر و تخصیص اعتبار برای بهسازی سالن سینما دیدار تفت از محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست شد.

 ایجاد چارت سازمانی اداری برای بخش های نیر و گاریزات دیگر درخواست مسئولان تفتی از مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

 دکتر اسماعیلی در این دیدار دستورات لازم برای تحقق خواسته های مسئولان شهرستان تفت را صادر نمود و قول مساعد به منظور تحقق بخشی از مطالبات جامعه فرهنگ و هنر شهرستان تفت را داد.