هم‌زمان با ایام سالروز آزادسازی خرمشهر؛

دیدار معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با تعدادی از خانواده شهدای روستای طزرجان

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با همراهی یکی از علمای روستای طزرجان، فرماندار تفت، بخشدار مرکزی تفت، جمعی از مسئولان شهرستانی و محلی با تعدادی از خانواده شهدای روستای طزرجان دیدار و از صبر و استقامت خانواده شهدا تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ هم‌زمان با ایام سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ایثار، مقاومت و پیروزی؛ "علی‌اکبر عزیزی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با همراهی "آیت‌الله محمدحسین احمدی فقیه یزدی" مدرس حوزه علمیه قم و یکی از علمای روستای طزرجان،"محمد دهشیری" فرماندار تفت، "مصطفی صادقیان" بخشدار مرکزی تفت، جمعی از مسئولان شهرستانی و محلی با خانواده شهید "محمدعلی دهقان طزرجانی"، شهید "محمدحسین طزرجان" و شهید "محمدعلی آخوندزاده" دیدار و از صبر و استقامت خانواده شهدا تجلیل کرد.

شهید "محمدعلی دهقان­ طزرجاني" دهم شهريور 1343، در روستاي طزرجان از توابع شهرستان تفت به دنيا آمد وی به‌عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور يافت و در تاریخ هفدهم اسفند 1365، در حاج عمران عراق براثر اصابت تركش خمپاره به شهادت رسيد.

شهید "محمدحسین طزرجان" دهم دي 1345، در روستاي طزرجان از توابع شهرستان تفت به دنيا آمد؛ به‌عنوان بسيجي در جبهه نبرد حق علیه باطل حضور يافت و در بيست و پنجم تير 1363، با سمت دژبان در كوشك براثر اصابت تركش به‌افتخار شهادت نائل آمد.

شهيد "محمدعلي آخوندزاده طزرجاني" يكم مرداد 1348، در شهرستان بندرعباس به دنيا آمد ؛وی در ششم بهمن 1367، در ميناب براثر درگيري با اشرار و واژگون شدن خودرو به شهادت رسيد.