در سفر به شهرستان تفت؛

دیدار وزیر نیرو با خانواده شهیدان دهقانی تفتی

وزیر نیرو در سفر خود به شهرستان تفت با خانواده شهیدان "علی و محمدصادق دهقانی تفتی" دیدار و از صبر و استقامت خانواده معظم شهدا تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "علی‌اکبر محرابیان" وزیر نیرو و نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان تفت در سفر خود به این شهرستان با خانواده شهیدان "علی و محمدصادق دهقانی تفتی" دیدار و از صبر و استقامت خانواده معظم شهدا تقدیر کرد.

وزیر نیرو را در این دیدار "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی"امام‌جمعه شهر تفت،"سید جلیل میر محمدی" نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، "علیرضا نوکار"فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی همراهی نمودند.

"شهید علی دهقانی تفتی" به‌عنوان امدادگر در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به مداوای مجروحین مشغول بود تا اینکه در تاریخ چهاردهم آبان ماه 1362 در منطقه پنجوین عراق درحالی‌که 16 سال داشت به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در بهشت‌زهرا تهران آرام گرفت.

"شهید محمدصادق دهقانی تفتی" در دو نوبت در جبهه‌های جنگ هشت‌ساله تحمیلی حضور یافت و در دو عملیات افتخارآفرین کربلای 5 و کربلای هشت مشارکت داشت و عاقبت در 16 سالگی و در تاریخ هشتم اردیبهشت‌ماه 1366 در عملیات افتخارآفرین کربلای 6 در منطقه شلمچه به شهادت رسید و پیکر مطهرش در بهشت‌زهرا تهران به خاک رسید.

لازم به ذکر است وزیر نیرو که رئیس‌جمهوری را در دوازدهمین سفر استانی همراهی می‌کند به نمایندگی از دولت در شهرستان تفت حضور یافته است و در این سفر به مسائل و مشکلات این شهرستان رسیدگی خواهد نمود.