دیدار یلدانه فرماندار با محیط‌بانان شهرستان تفت

فرماندار شهرستان تفت با همراهی سرپرست اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان، معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری و بخشدار مرکزی تفت با حضور در پاسگاه محیط‌بانی در منطقه دهستان شیرکوه در شب یلدا با محیط‌بانان و همیاران محیط‌بان شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،" محمد دهشیری" در شب یلدا با همراهی "سید رضا نورانیان" سرپرست اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان و جمعی از مسئولان شهرستانی با حضور در پاسگاه محیط‌بانی دهستان شیرکوه ساعاتی از بلندترین شب سال را در کنار محیط‌بانان و همیاران محیط‌بان گذراند و با پاسبانان محیط‌زیست گفتگو کرد.

فرماندار شهرستان تفت در این دیدار ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) از فعالیت محیط‌بانان در تمامی ایام سال تقدیر و افزود: در این شب که جایگاه ویژه‌ای برای ایرانیان دارد عده‌ای از هم‌وطنان به‌جای حضور در کنار خانواده، در حال خدمت‌رسانی و حفاظت از منافع کشورمان در جایگاه‌های مختلف هستند و شایسته است همواره از تمامی عزیزانی که خدمت به مردم اولویتشان بوده است یاد کنیم و قدردانشان باشیم.

فرماندار تفت ضمن قدردانی از زحمات محیط‌بانان در این فصل سرما افزود: مأموران و محیط‌بانان محیط‌زیست جزء سخت‌کوش‌ترین افراد جامعه بوده که در کوه، دشت، گرما، سرما از محیط‌زیست حفاظت می‌کنند.

 در ادامه این نشست که در محیطی صمیمانه برگزار شد هر یک از محیط‌بانان به بیان خاطرات و مشکلات و دغدغه‌های شغلی خود پرداختند.