فرماندار شهرستان تفت:

رصد هفتگی پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان

"محمد دهشیری" در جلسه شورای مسکن شهرستان تفت گفت: یکی از وعده‌های دولت سیزدهم به مردم ساخت سالانه یک‌میلیون واحد مسکونی در کشور بوده و برای تحقق این موضوع میزان پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان تفت به‌صورت هفتگی رصد خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛"محمد دهشیری" در جلسه شورای مسکن این شهرستان بیان داشت: دو موضوع مسکن و اشتغال از وعده‌های دولت سیزدهم به مردم بوده است و دولت قول ساخت 4 میلیون واحد مسکونی در 4 سال را داده و برای تحقق این موضوع در شهرستان پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی در سه شهر تفت، نیر و بخ هفتگی رصد خواهد شد.

فرماندار شهرستان تفت تصریح نمود: در جلسات شهرستانی شورای مسکن سعی خواهد شد موانع و مشکلات پیش روی پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان احصا و برای رفع موانع در جلسات استانی شورای مسکن مطرح شود.

فرماندار شهرستان تفت در این جلسه از انتخاب پیمانکار برای نازک‌کاری 40 واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهر تفت خبر داد و افزود: بخشی از وام مسکن 80 نفر از متقاضیان مسکن اقدام ملی در تفت پرداخت‌شده و پرداخت وام مسکن 80 متقاضی دیگر در آخرین مراحل اداری قرار دارد.

دهشیری ادامه داد: مراحل اداری پرداخت وام مسکن سه متقاضی مسکن اقدام ملی در شهر نیر در آخرین مراحل اداری است و امیدواریم در هفته‌های آتی شاهد پرداخت وام این متقاضیان و شروع ساخت منازل این سه متقاضی در شهر نیر باشیم.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت به پیگیری‌های صورت گرفته برای تأمین زمین برای ساخت مسکن نهضت ملی در شهرهای نیر و بخ اشاره نمود و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با بازدید میدانی مسئولان عضو شورای مسکن از دو شهر نیر و بخ، جانمایی زمین در این دو شهر تسریع شود.

رئیس شورای مسکن شهرستان گفت: الحاق زمین پیش‌بینی‌شده در طرح نهضت ملی مسکن در شهر تفت انجام‌گرفته و به‌زودی با انتخاب پیمانکار طراحی این شهرک در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان تفت تصریح نمود: بر اساس پالایشی که تاکنون در خصوص متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان صورت گرفته، برای ۶۶۰ متقاضی پیامک تشکیل پرونده ارسال‌شده است و برای بقیه متقاضیان نیز پس از انجام فرایند بررسی درخواست و احراز شرایط، اطلاع‌رسانی لازم برای تشکیل پرونده صورت می‌گیرد و متقاضیان در صورت عدم دریافت پیامک علت عدم تائید اطلاعات را بررسی و نسبت به رفع آن اقدام کنند.​​​​​​​