هم‌زمان با سراسر کشور؛

زنگ انقلاب در مدارس شهرستان تفت نواخته شد

هم‌زمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور و آغاز دهه مبارک فجر در مراسمی با حضور امام‌جمعه تفت، فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مسئولان شهرستان زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه معلم تفت نواخته شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، هم‌زمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور و آغاز دهه مبارک فجر در مراسمی با حضور امام‌جمعه تفت، فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مسئولان شهرستان زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه معلم تفت نواخته شد.

"حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" در این مراسم با اشاره به خفقان ، فساد و جنایات گسترده در دوران حکومت پهلوی در کشور بیان داشت:جنایات ، فساد، ظلم و ستم در دوران پهلوی بسیار فراوان بود و مردم خود شاهد تبعیض فراوان در نحوه حکومت‌داری بودند و از این وضع به ستوه آمده بودند و با حضور خود این حکومت فاسد را با رهبری امام خمینی(ره) ساقط کردند.

امام‌جمعه تفت تصریح نمود: تبعیض و فساد گسترده‌ای در دوران حکومت پهلوی در کشور وجود داشت و درحالی‌که کارگران ماهانه 300 تومان به‌عنوان حقوق دریافت می‌کردند ولیعهد آن دوران ماهانه 50 هزار تومان پول جیبی از خزانه کشور دریافت می‌کرد و حالا نیز در گوشه و کنار مشغول تبلیغ برای گرفتن وکالت از عده‌ای قلیلی از مردم برای ادامه عمر سیاسی خود هستند.

حجت‌الاسلام گلوردی افزود: در کتاب خاطرات اسدالله علم نخست‌وزیر دوران پهلوی به‌صراحت آمده است که حتی خود شاه نیز از دخالت‌های فراوان آمریکا در امور کشورداری به ستوه آمده و در جمع‌های خصوصی لب به اعتراض گشوده است و عنوان نموده حتی اختیار هواپیماهای جنگی کشور را نیز ندارد و آمریکا خودسرانه از آن‌ها در جنگ ویتنام استفاده کرده است.

امام‌جمعه تفت گفت: بعد از انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران شاهد برچیده شدن دخالت بیگانگان به‌ویژه آمریکا در کشور هستیم و شاهد هستیم دشمنان برای رسیدن به اهداف خود در کشور به دنبال تخریب اسلام و مقدسات هستند که حضور مردم درصحنه نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرده است.

وی ادامه داد: کسی منکر وجود فساد در کشور نیست اما شاهد هستیم مسئولان در برخورد با فساد به‌شدت جدی هستند و مفسدین اقتصادی را به اشد مجازات محکوم می‌کنند و در تلاش برای بستن روزنه‌های نفوذ برای فساد هستند.

"محمد دهشیری" فرماندار شهرستان تفت نیز در این مراسم با تقدیر از اجرای سرود همگانی در این مدرسه با مضمون دختر باحجاب ایرانی خاطرنشان کرد:دشمن با تلاش فراوان اندک جمعیتی را که تعدادی دانش‌آموز نیز در آن جمعیت بودند را به خیابان کشاند و امید داشت این جمعیت اندک باعث تضعیف نظام شود اما حضور انقلابی دانش آموزان در مراسم‌های این ایام آن‌ها را ناامید کرد.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت تصریح نمود: دشمن احساس می‌کرد چهل‌ساله شدن انقلاب در کشور باعث فاصله گرفتن نسل نوجوان و جوان کشور از ارزش‌های انقلابی خواهد شد اما رهبر حکیم و فرزانه کشور با تبیین بیانه گام دوم انقلاب راه را برای به ثمر رساندن این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی موعود(عج) نشان داد.

وی ادامه داد: امیدوارم همه فرهنگیان و دانش آموزان بامطالعه بیانیه گام دوم انقلاب بیشتر با این بیانیه مترقی که راه پیشرفت کشور در آن تبیین شده آشنا شوند.

دهشیری نقشه‌های دشمن در کشور برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شکست‌خورده عنوان نمود و گفت:این روزها شاهد هستیم که مقامات کشورهای غربی ازجمله آمریکا بار دیگر از میز مذاکره صحبت می‌کنند و خواهان ادامه مذاکرات با ایران هستند که این نشان از ناامیدی دشمن برای ادامه اغتشاشات است.

لازم به ذکر است هم‌زمان با این مراسم در سایر مدارس نقاط شهری و روستایی شهرستان تفت نیز زنگ انقلاب نواخته شد.