هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید؛

زنگ مهر و مقاومت در مدارس شهرستان تفت به صدا درآمد

مراسم آغاز سال تحصیلی شهرستان تفت هم‌زمان با هفته دفاع مقدس با حضور امامان جمعه تفت و نصرآباد، فرماندار شهرستان تفت، بخشدار مرکزی تفت و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان در دبستان دخترانه زینب (س) روستای نصرآباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، مراسم آغاز سال تحصیلی شهرستان تفت و نواختن زنگ مهر و مقاومت هم‌زمان با هفته دفاع مقدس با حضور "حجت‌الاسلام‌ علی‌محمد گلوردی" ،"سید محمدعلی مدرس وامق" امامان جمعه تفت و نصرآباد،"محمد دهشیری" فرماندار شهرستان تفت، "مصطفی صادقیان" بخشدار مرکزی تفت و جمعی از مسئولین در دبستان دخترانه زینب (س) روستای نصرآباد برگزار شد.

"حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت در این مراسم با گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی به سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش اشاره و بیان داشت: اجرای سند تحول آموزش‌وپرورش در مدارس که از 6 بند تشکیل‌شده است مورد تأکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است.

امام‌جمعه تفت افزود: در سند تحول به مقوله تربیت و تعلیم با مسائل دینی، اخلاق اجتماعی و خانوادگی پرداخته‌شده تا دانش‌آموزانی در تراز جمهوری اسلامی ایران تربیت شوند.

حجت‌الاسلام گلوردی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از بندهای مهم این سند آموزش مهارت‌های مختلف به دانش آموزان است تا پس از پایان دوران تحصیل مشکل اشتغال برای پسران و دختران کشور به وجود نیاید.

امام‌جمعه تفت بیان داشت: مسئولان گذشته کشور به دنبال اجرای سند ننگین 2030 در کشور بودند که مردم و مسئولان ارشد نظام مانع از اجرای آن در کشور شدند و آن سند مانند مسئولان گذشته به تاریخ پیوست.