ستاد خدمات سفر شهرستان تفت تشکیل جلسه داد

جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان تفت در راستای برنامه‌ریزی برای استقبال از مسافران تعطیلات عید سعید فطر به ریاست معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری و با حضور تعدادی از اعضا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "ناصر دهقانی تفتی" در جلسه ستاد خدمات سفر این شهرستان که در آستانه‌ی تعطیلات عید سعید فطر برگزار شد بیان داشت: با توجه به هوای مطبوع یزد در این روزها و تعطیلی پیش روی عید سعید فطر شاهد حضور مسافران در استان خواهیم بود.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری خاطرنشان کرد: با توجه به‌قرار گرفتن شهرستان تفت در مسیر عبوری یزد- شیراز و دسترسی به بخشی از شهرهای جنوبی کشور باید با برنامه‌ریزی مناسب؛ زمینه را برای اقامت مسافران در این شهرستان فراهم نماییم.

دهقانی افزود: در ایام نوروز در زمینه کنترل ترافیک وضعیت شهرستان مطلوب ارزیابی شد و امیدواریم در این تعطیلات نیز با توجه به حضور مسافران و گردشگران و هم‌چنین حضور افراد در مناطق ییلاقی شهرستان؛ وضعیت ترافیکی کنترل شود.

دهقانی در پایان بیان داشت: لازم است دستگاه‌های خدمات رسان نیز آمادگی کامل را در این ایام داشته باشند و در خصوص تأمین آب شرب و بهداشت و آب‌رسانی سیار به مناطق روستایی نیز با برگزاری جلسات ، تدابیری اتخاذشده که امیدواریم با همکاری اداره آب و فاضلاب شهرستان کمترین تنش آبی را در این ایام شاهد باشیم.

تأمین آرد برای واحدهای نانوایی ، استقرار واحدهای راهداری و پلیس‌راه در مسیرهای مواصلاتی ، فعالیت ایستگاه صلواتی در منطقه برکه دهشیر و آماده‌باش نیروهای امدادگر و هلال‌احمر برای حوادث احتمالی دیگر مصوبات این جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان تفت بود.