استاندار یزد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "محمدعلی طالبی" استاندار یزد در سفر به شهرستان ‌تفت و در مراسم افتتاح بلوار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و پروژه ساماندهی ترافیکی کمربندی شهر تفت، ضمن تقدیر از تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها برای اتمام این پروژه، از طولانی شدن روند اجرای برخی پروژه‌ها در استان انتقاد کرد و گفت: سرمایه‌های استان و زیرساخت‌های لازم ‌نباید با طولانی شدن روند تکمیل پروژه‌ها و طرح‌ها مستهلک‌شده و هزینه‌ آن، متوجه مردم شود.

"محمدعلی طالبی " ادامه داد: لازم است تمامی پروژه‌ها در استان، از همان ابتدا با مطالعات کافی و تعامل، همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های مرتبط و با اعلام زمان‌بندی دقیق بهره‌برداری پروژه، تعریف و اجرا شوند.

استاندار یزد در پایان، پروژه ساماندهی ترافیکی کمربندی تفت که مورداستفاده برای همه استان است را نمونه‌ای از انجام پروژه‌های مشارکتی دانست که باهم افزایی و در چارچوب یک برنامه مشخص می‌تواند موجب توسعه شهرستان تفت و انجام طرح‌ها و برنامه‌های موفق دیگر در این راستا شود.

"کمال دهقانی فیروزآبادی" نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: افتتاح این بلوار به‌منزله تکمیل بخشی از زیرساخت‌های شهرستان تفت است.

دهقانی فیروز آبادی افزود: پروژه دیگر تقاطع غیر هم‌سطح ورودی تفت است که یک موضوع کشوری است که افراد زیادی از این مسیر تردد می‌کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان تصریح کرد: با اصلاح قانون مالیات بر ارزش‌افزوده بودجه شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان تفت از این محل افزایش پیدا کرد به‌گونه‌ای که درآمد ۴ میلیاردی در سال ۹۵ به درآمد ۱۸ میلیاردی در سال ۹۷ رسید.

وی ادامه داد: این رفع بی‌عدالتی و افزایش درآمد باید اثرات خود را در شهرستان نشان دهد.

"محمد محامدی" فرماندار تفت هم بابیان اینکه این پروژه طولانی شده بود، گفت: امیدواریم دو باندِ کردن پنج کیلومتر از جاده دهستان شیرکوه که قول آن را به مردم دادیم زودتر عملی شود و همچنین اقدامات خوبی برای تقاطع غیر هم‌سطح تفت انجام شود.

محامدی بابیان اینکه روزهای آخر خدمتش در تفت است، گفت: نائب الزیاره همه در حج خانه خداخواهم بود و از همه طلب حلالیت دارم.

"وحید فتوحی"شهردار تفت نیز به ارائه گزارشی از پروژه پرداخت و گفت: بالغ‌بر ۶۷ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شد

فتوحی افزود: این پروژه در تاریخ ۲۳ خرداد ۹۵ آغاز به کارکرد و ۲۰ مهر ۹۷ زیرسازی و جدول‌گذاری آن به اتمام رسید و اینک با روشن شدن آن، تکمیل شد.
گفتنی است پروژه ساماندهی ترافیکی کمربندی شهر تفت با پیمانکاری سازمان همیاری شهرداری‌های استان  با هزینه ۶۷۰ میلیارد ریال و با طول سه کیلومتر، دارای دو باند ۱۲ و نیم متری و ۱۰۴ هزار مترمربع سطح آسفالته، به بهره‌برداری رسید.