سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تفت معرفی شد

در مراسمی با حضور سرپرست فرمانداری تفت، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و جمعی از مسئولان از تلاش‌های "سیروس آقایی" تقدیر و "روح‌الله زمانی" به‌عنوان سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تفت معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری" سرپرست فرمانداری در مراسم تکریم و معارفه سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان بیان داشت: شهرستان تفت مردمانی نجیب، متدین و انقلابی را در خود جای‌داده و خدمت صادقانه به مردم باید در دستور کار مدیران ادارات مختلف شهرستان باشد.

سرپرست فرمانداری تفت تصریح نمود: این اداره ارتباط تنگاتنگی با جامعه صادق و زحمتکش کارگری دارد و در حال حاضر آرامش مطلوبی در بین جامعه کارگری و تعاونی‌های شهرستان وجود دارد و نیاز است با برنامه‌ریزی مناسب این روند ادامه یابد.

دهشیری خواستار افزایش همدلی و همراهی بین دستگاه‌ها وادارات مختلف شهرستان شد و افزود: یکی از انتظارات من از رئیس جدید این اداره و سایر ادارات شهرستان افزایش همکاری، همدلی و همراهی بین کارکنان مجموعه در راستای تحقق شعار خدمت صادقانه به مردم است.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت ادامه داد: افزایش همکاری و همدلی بین مدیران مختلف ادارات و دستگاه‌های شهرستان و تعامل سازنده با یکدیگر و ارتباط قوی با مجموعه مدیریت شهرستان باعث ارائه خدمات مطلوب به مردم و افزایش رضایت مردم خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت حکمرانی آماری را یکی از ضرورت‌های کار مدیران شهرستان دانست و تصریح نمود: زیربنای برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری، حکمرانی آماری و اشراف اطلاعاتی از مجموعه تحت مدیریت است و در صورت عدم وجود حکمرانی آماری، در تصمیم‌گیری با اشتباه روبرو خواهیم شد.

"محمدرضا فلاحتی" مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این مراسم به وظایف متعدد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره و افزود: حدود ده دستگاه زیرمجموعه این وزارتخانه در سطح کشور در حال فعالیت و ارائه خدمت به مردم هستند و حدود 80 درصد جمعیت استان در حال استفاده از خدمات این وزارت خانه هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بیان داشت: امیدواریم سرپرست جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تفت در راستای تحقق شعارهای امیدبخش دولت سیزدهم در مجموعه خود گام بردارد و معتقدم با داشتن اعتقاد مکتبی بسیار از مشکلات موجود قابل‌رفع است.

فلاحتی تصریح نمود: از تمامی لحظات دوران مسئولیت باید برای خدمت به مردم استفاده شود تا آرمان‌های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحقق یابد.

این مقام مسئول اظهار امیدواری کرد: با تعامل و همکاری بین مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تفت با سایر ادارات و دستگاه‌های شهرستان و استفاده از رهنمودها و راهنمایی‌های مجموعه مدیریت شهرستان، این اداره در راستای خدمت‌رسانی به جامعه هدف خود موفق خواهد بود.

در ادامه این مراسم از تلاش‌های "سیروس آقایی" رئیس سابق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تفت با اهدای لوح، تقدیر شد و با اهدای حکم، "روح‌الله زمانی" به‌عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.