سرپرست جدید اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تفت معرفی شد

در مراسمی در روز دوشنبه و با حضور فرماندار شهرستان تفت، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد و جمعی از راهداران شهرستان تفت، "حسین خوشنو" به‌عنوان سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تفت معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛"محمد دهشیری" در مراسم معرفی سرپرست جدید اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این شهرستان با تقدیر از عملکرد راهداران شهرستان خاطرنشان کرد: راهداران در شهرستان تفت به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند و این تلاش در هنگام بارش نعمت‌های الهی برای باز بودن تمامی مسیرهای مواصلاتی شهرستان شدت بیشتری می‌گیرد.

فرماندار شهرستان تفت بیان داشت: در شهرستان تفت به دلیل پراکندگی روستاها، راه‌های مواصلاتی فراوانی وجود دارد که نگه‌داری از این مسیرهای مواصلاتی و بازگشایی آن‌ها در مواقع بارش نعمت‌های الهی به‌ویژه در هنگام بارش برف نیاز به تلاش و همت راهداران شهرستان تفت دارد.

دهشیری تصریح نمود: وضعیت بعضی از راه‌های مواصلاتی شهرستان تفت به دلیل خرابی آسفالت از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست و امیدواریم با تخصیص منابع اعتباری و همراهی مسئولان استانی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، اصلاح و بهسازی این مسیرها در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار تفت به سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان در روزهای 22 و 23 دی‌ماه اشاره و افزود: یکی از درخواست‌های مسئولان شهرستان تفت در این سفر تخصیص منابع اعتباری به‌منظور بهسازی معابر شهری و روستایی است.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت با تقدیر از فعالیت "حمیدرضا عفت" در طول دوران مسئولیت خود در اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این شهرستان ،افزود: عفت در طول دوران مسئولیت در شهرستان تفت با تلاش و پشتکار فراوان کارنامه خوبی از خود جای گذاشت.

 وی ادامه داد: امیدواریم "حسین خوشنو" که از نیروهای باتجربه و کاردان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان است نیز با تلاش و همکاری عوامل این اداره در راستای بهبود وضعیت راه‌های شهرستان تفت تلاش نماید.

در پایان این مراسم با اهدای حکم، "حسین خوشنو" به‌عنوان سرپرست جدید اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تفت معرفی شد.