سفر استاندار یزد به شهرستان تفت

استاندار یزد به‌منظور بازدید از پروژه‌های عمرانی، حضور در آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌ها، بررسی مسائل و مشکلات مناطق شهرستان تفت و حضور در کارگروه توسعه به این شهرستان سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "مهران فاطمی" استاندار یزد در ادامه سفرهای شهرستانی خود به‌منظور بازدید از پروژه‌های عمرانی، حضور در آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌ها، بررسی مسائل و مشکلات مناطق شهرستان تفت و حضور در کارگروه توسعه به این شهرستان سفر کرد.

استاندار یزد در بدو ورود به شهرستان تفت با حضور در گلزار شهدای روستای بنادکوک دیزه از توابع بخش نیر به مقام شامخ شهدای این روستا ادای احترام کرد.

استاندار یزد در ادامه با همراهی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار تفت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از نزدیک با مسائل و مشکلات روستای بنادکوک دیزه آشنا و از آثار تاریخی این روستا بازدید کرد.

حضور در دهستان سخوید و کلنگ زنی عملیات عمرانی میدان پیامبر اعظم (ص) در ورودی روستای قلندری سخوید برنامه بعدی استاندار یزد در سفر به شهرستان تفت بود.

بازدید از مجتمع فرهنگی نیر، آغاز عملیات عمرانی پروژه حیات‌وحش نیرلند اولین و بزرگ‌ترین سرزمین پرورش گوزن در خاورمیانه، افتتاح گلخانه پرورش گل رز و بازدید از گروه صنعتی پردیس نیر تولیدکننده کفش، کیف و پوشاک ویچنزا برنامه دکتر فاطمی در شهر نیر بود.

"مهران فاطمی" در ادامه برنامه سفر خود به شهرستان تفت؛ مرکز جامع سلامت حضرت امیرالمؤمنین (ع) روستای نصرآباد که با مشارکت خیرین و به همت "حاج حسین مجلسی" ساخته‌شده بود را افتتاح کرد.

بازدید از تقاطع غیر هم‌سطح ورودی تفت و بازدید از مشکلات کوچه شکوفه محله سرده تفت برنامه استاندار یزد در شهر تفت بود.

حضور در کارگروه توسعه شهرستان تفت نیز در دستور کار استاندار یزد قرار داشت که 65 مصوبه بااعتبار دولتی بالغ‌بر 250 میلیارد تومان ماحصل این جلسه بود.

دیدار با پدر و مادر "شهید جلیل جواهری تفتی" پایان‌بخش برنامه‌های استاندار یزد در شهرستان تفت بود که وی در این دیدار از صبر و استقامت این خانواده شهید تجلیل کرد.

"شهید جلیل جواهري تفتي" دوازدهم ارديبهشت 1345، در شهرستان تفت به دنيا آمد و شانزدهم ارديبهشت 1361، با سمت كمك آرپی‌جی زن در شلمچه براثر اصابت گلوله به شهادت رسيد.