به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی تفت، در این جلسه هم‌اندیشی که با حضور علی احمدیان بخشدار مرکزی و دهیاران مراکز دهستان‌ها و روستاهای منتخب بخش مرکزی تفت در محل بخشداری مرکزی برگزار شد، ضمن قرائت مصوبات 16 گانه صورت‌جلسه قبل به شرح برنامه‌های کلی در نظر گرفته‌شده برای بخش مرکزی و تحلیل پتانسیل‌های روستایی و بخشی پرداخته شد و برنامه‌های شاخص شناسایی و موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

علی احمدیان بخشدار مرکزی تفت ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی با تأکید بر مردمی برگزار شدن جشن‌های ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی گفت: دستاوردهای درخشان 40 ساله انقلاب اسلامی باید به بهترین شکل ممکن به مردم اطلاع‌رسانی شود و همان‌طور که مردمی بودن مناسبت‌هایی نظیر ماه محرم، عید غدیر، ماه رمضان و...  باعث افزایش شورونشاط اجتماعی می‌شود در جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی هم باید با مشارکت و حضور مردم درصحنه عمل کرد.

احمدیان حضور مردم درصحنه را عاملی برای خنثی کردن سناریوی دشمن برای جدایی بین ملت و مسئولان دانست و افزود: اختلاف بین مردم و بدنه حاکمیت و سیاه نمایی وضعیت کشور موجب خوشحالی و عملی کردن توطئه‌های دشمنان خواهد شد که انشا الله با حضور گسترده مردم در جشن‌های 40 سالگی و بلوغ انقلاب اسلامی این سناریو دشمن نقش بر آب خواهد شد.

در ادامه برنامه‌ها موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت و مقرر شد اعضای جلسه، برنامه‌های مدون خود را مکتوب تا هفته آینده به بخشداری ارائه دهند تا در جلسه بعدی برنامه‌ریزی‌های تکمیلی انجام گیرد.