امام‌جمعه تفت:

شهیدان رجایی و باهنر سمبل اخلاص، کار جهادی و ساده زیستی بودند

"حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" در مراسم گرامیداشت شهدای دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر سمبل اخلاص، کار جهادی و ساده زیستی و بهترین الگو برای مدیران و مسئولان هستند و اکنون نیز دولتی بر سرکار آمده است که ادامه‌دهنده راه شهدا است و شخص رئیس‌جمهور با اخلاص، کار جهادی و دلسوزانه درراه خدمت به مردم گام برمی‌دارد.

به گزارش دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان تفت؛ "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت در مراسم گرامیداشت شهدای دولت بیان داشت: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که با تصمیم و اراده مردم و رهبری امام خمینی (ره) رخ داد گروهک منافقین و سایر گروهک‌ها بر این عقیده بودند که روحانیون توان اداره کشور را ندارند و با حمایت از روحانیون و در مسند قرار گرفتن روحانیون امکان نفوذ آن‌ها فراهم می‌شود و این موضوع بازگشت مجدد آمریکا را میسر می‌کند.

وی ادامه داد: در این مسیر هر فردی را که مانعی در تحقق برنامه‌ها و اهداف شوم آن‌ها بود از سر راه برمی‌داشتند که شهیدان باهنر و رجایی جز این دسته از افراد بودند.

امام‌جمعه تفت تصریح نمود: شهیدان رجایی و باهنر سمبل اخلاص، کار جهادی و ساده زیستی و بهترین الگو برای مدیران و مسئولان هستند.

حجت‌الاسلام گلوردی بیان داشت: مدیران دولتی باید با نگاه به مسیر حرکت خود و مطابقت آن با نظر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و نظام مقدس جمهوری اسلامی به مدیریت انقلابی خود ادامه دهند.

وی با تقدیر از عملکرد دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: دولتی بر سرکار آمده است که ادامه‌دهنده راه شهدا است و شخص رئیس‌جمهور با اخلاص، کار جهادی و دلسوزانه با عنوان دولت مردمی درراه خدمت‌رسانی به مردم است و زمان و مکان برایش معنایی ندارد.

امام‌جمعه تفت افزود: تبعیت از رهبری و ولایت که مهم‌ترین اصل در نظام مقدس جمهوری اسلامی است در این دولت به‌خوبی مشهود است و امیدواریم با دعای خیر مردم دولت‌مردان همین مسیر را تا انتها ادامه داده و این روحیه تقویت شود.

امام‌جمعه تفت به نامه حضرت امیرالمؤمنین به مالک اشتر اشاره و گفت: یکی از دستورالعمل‌های مهم برای مدیران این نامه است که می‌تواند راهنمای مهمی برای مدیران انقلابی باشد.

فرماندار شهرستان تفت نیز در این مراسم افزود: هفته دولت که یادآور شهیدان رجایی و باهنر است در راستای قدردانی از خادمانی است که از جان خویش گذشته و در مدت‌زمان کوتاه مسئولیت خود کارنامه‌ای درخشان از خدمت صادقانه به‌جای گذاشته و در قلب‌ها ماندگار شدند.

"محمد دهشیری" گفت: در این هفته در قالب 16 عنوان برنامه سعی می‌شود دستاوردهای یک‌ساله دولت سیزدهم برای مردم به‌خوبی تشریح شود تا امید بین مردم افزایش‌یافته و اعتماد عمومی جلب شود.

وی هفته دولت را آینه‌ای برای انعکاس خدمات دولت دانست و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته مدیران با حضور در بین اقشار مختلف مردم به بیان عملکرد یک‌ساله دولت در حوزه کاری خود خواهند پرداخت.