به ریاست فرماندار؛

شورای ترافیک شهرستان تفت تشکیل جلسه داد

شورای ترافیک شهرستان تفت به ریاست فرماندار و با حضور معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری، دبیر شورای ترافیک استان و سایر اعضا در فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری" در جلسه شورای ترافیک این شهرستان بیان داشت: با استفاده از داده‌های آماری می‌توان تحلیل‌های دقیقی به دست آورد و از این تحلیل‌ها راهکارهای عملی برای رفع مشکلات ترافیکی اتخاذ نمود.

فرماندار شهرستان تفت بر برگزاری جلسات شورای ترافیک به‌صورت ماهانه تأکید کرد و افزود: در کنار برگزاری جلسات شورای ترافیک؛ برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی برای اعضای این شورا می‌تواند توان علمی این شورا را افزایش دهد.

دهشیری خاطرنشان کرد: تشکیل کمیته‌ها و کارگروه‌های فنی ذیل شورای ترافیک برای بررسی تخصصی پیوست های ترافیکی طرح‌های عمرانی و بازدید از مکان اجرای پروژه می‌تواند در تصمیم‌گیری در شورا نقش مهمی ایفا نماید.

در ابتدای جلسه شورای ترافیک شهرستان تفت؛ "محمد منتظر" دبیر شورای ترافیک استان به گزارشی از تصادفات استان و علل بروز این حوادث در سال‌های گذشته پرداخت و انتظارات شورای ترافیک استان از شورای ترافیک شهرستان تفت و سایر شهرستان‌های استان را برای اعضا بیان نمود.