فرماندار تفت:

ضرورت اطلاع‌رسانی دستاوردهای دولت سیزدهم در شهرستان تفت به مردم

فرماندار شهرستان تفت در جمع اعضای شورای اداری این شهرستان گفت: با توجه به در پیش بودن هفته دولت انتظار می‌رود ادارات و دستگاه‌های مختلف عملکرد دوساله دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف در شهرستان تفت را با شیوه‌های گوناگون به اطلاع مردم برسانند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، جلسه شورای اداری شهرستان تفت با دستور کار ارائه مباحث اخلاق در مدیریت با تدریس امام‌جمعه تفت و با حضور فرماندار شهرستان تفت، معاونین فرمانداری و سایر اعضای شورای اداری این شهرستان در دفتر امام‌جمعه تفت برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام‌ گلوردی امام‌جمعه تفت با قرائت احادیث و روایات مختلف به تبیین اهمیت حادثه غدیر خم پرداخت.

"محمد دهشیری" فرماندار شهرستان تفت نیز در ادامه این جلسه با تقدیر از همکاری دستگاه‌ها وادارات با گروه‌های مردمی در راستای برگزاری مراسم‌های دهه امامت و ولایت افزود: خوشبختانه با تسهیل گری دستگاه‌ها وادارات دولتی؛ برنامه‌های مردمی باشکوهی در دهه امامت و ولایت در نقاط شهری و روستایی شهرستان تفت برگزار شد.

فرماندار شهرستان تفت در ادامه به برگزاری آزمون کنکور سرا سری در این شهرستان اشاره و از همکاری دانشگاه پیام نور و دستگاه خدمات رسان وامدادی در راستای برگزاری مناسب این آزمون تقدیر کرد.

برنامه‌ریزی برای خدمات‌دهی مناسب به هیئت‌های عزاداری در راستای برگزاری باشکوه مراسم‌های ماه محرم و صفر دیگر توصیه فرماندار شهرستان تفت به اعضای شورای اداری این شهرستان بود.

فرماندار شهرستان تفت در این جلسه از عوامل برگزاری دومین یادواره جاوید نشان شیرکوه حاج احمد متوسلیان و یادبود شهدای شهرستان نیز تقدیر کرد.

دهشیری به در پیش بودن هفته دولت در هفته اول شهریورماه نیز اشاره و افزود: انتظار می‌رود ادارات و دستگاه‌ها اهتمام خویش را به‌منظور تکمیل پروژه‌های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالا به‌کارگیرند تا در هفته دولت شاهد افتتاح این پروژه‌ها در سطح شهرستان باشیم.

فرماندار تفت با تأکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی از دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف در شهرستان تفت به مردم خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود ادارات و دستگاه‌ها با شیوه‌های مختلف دستاوردهای دولت در شهرستان تفت را به اطلاع مردم برسانند.