در مراسم تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری تفت؛

طلب حلالیت فرماندار سابق شهرستان تفت از مردم این شهرستان

"علیرضا نوکار" در آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری تفت گفت: مشکلات اعتباری، شیوع ویروس کرونا و خشک‌سالی سه مانع اجرای مطلوب برنامه‌های توسعه‌ای شهرستان تفت بود و در پایان مأموریت در این شهرستان از مردم طلب حلالیت دارم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در آیین تکریم خود و معرفی سرپرست جدید فرماندار شهرستان تفت گفت: در مدت 30 ماه خدمت خود در شهرستان تفت سه محور رضایت خداوند، پیروی از منویات مقام معظم رهبری در زمینه خدمت‌رسانی به مردم و حاضر دانستن روح بلند شهدا بر اعمال خود را نصب العین قراردادم.

فرماندار سابق شهرستان تفت افزود: در این مدت 30 ماهه اقدامات خوبی در شهرستان تفت صورت گرفت و این حاصل تلاش مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، بخشداران، شهرداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی مناطق شهری و روستایی شهرستان بود.

وی به دلیل کاستی‌ها و مشکلات پیش روی مردم در این مدت از مردم شریف شهرستان عذرخواهی نمود و گفت: مشکلات اعتباری و اقتصادی موجود در دولت، شیوع ویروس کرونا و خشک‌سالی بی‌سابقه موانع پیش روی اجرای برنامه‌های بنده برای توسعه شهرستان بود و از عملکرد خود در این شهرستان راضی نبوده و آرزومندم مردم شهرستان این بنده حقیر را مورد عفو و بخشش قرار دهند.

نوکار برای "محمد دهشیری" سرپرست جدید فرمانداری شهرستان تفت آرزوی موفقیت نمود و افزود: آماده هرگونه همکاری با سرپرست فرمانداری شهرستان در راستای موفقیت و توسعه روزافزون شهرستان تفت هستم.

فرماندار سابق شهرستان تفت در پایان از اعضای شورای تأمین، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه نقاط شهری و روستایی به دلیل همکاری و مشورت در راستای مدیریت امور شهرستان تقدیر و تشکر نمود.​​​​​​​