فاز اول واگذاری زمین به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر نیر اجرایی شد

در جلسه شورای مسکن شهرستان تفت که با حضور فرماندار، سایر اعضا و نمایندگان متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر نیر در فرمانداری تفت برگزار شد ؛ فاز اول واگذاری زمین به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر نیر اجرایی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، جلسه شورای مسکن شهرستان تفت با حضور فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، سایر اعضا و نمایندگان متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر نیر در فرمانداری تفت برگزار شد.

در این جلسه از شورای مسکن شهرستان تفت با اولویت‌بندی بین متقاضیان طرح نهضت ملی در شهر نیر بر اساس سابقه سکونت پنج‌ساله، وضعیت تأهل و پرداخت سهم آورده متقاضیان، قرعه‌کشی برای واگذاری زمین صورت گرفت.

در این مرحله و بر اساس استعلام‌های صورت گرفته و با واگذاری زمین از اداره راه و شهرسازی به اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به 59 نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر نیر زمین واگذار شد.

پیگیری برای تأمین زمین برای سایر متقاضیان نیز در دستور کار شورای مسکن شهرستان تفت قرار دارد و منطقه پیشنهادی برای الحاق به محدوده طرح هادی شهر نیر به کارگروه‌های استانی ارائه‌شده است.

لازم به ذکر است تاکنون 119 نفر در طرح نهضت ملی مسکن در شهر نیر اقدام به ثبت‌نام نموده‌اند که از این تعداد 104 نفر متأهل هستند و در مرحله اول به 59 نفر زمین واگذار شد.