به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"محمد محامدی" در این جلسه ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری ابا عبدالحسین ویارانش به پیروان واقعی آن گفت: در شرایط فعلی کشور بیش از هرزمانی به تأسی از فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و وحدت میان مسئولان و مردم نیاز داریم.

محامدی تصریح کرد: با توجه به اینکه در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم و با توجه شرایط حساس کشور و قرار گرفتن در جنگ اقتصادی انتظار است تمام مسئولان در کنار مردم در مراسم‌های هفته دفاع مقدس حضور پرشوری داشته باشند.

وی در ادامه افزود: تمامی جریان‌های سیاسی، گروها و تشکل‌ها همه در باشکوه برگزار شدن هفته دفاع مقدس اتفاق‌نظر دارند و یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی را دفاع هشت‌ساله در برابر متجاوزین می‌دانند و باید یاد آن دوران را با برگزاری مراسم‌ها و حضور پرشور مردم و مسئولان گرامی داشته شود.

فرماندار خواستار انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان شهرستان شد و گفت: باید تلاش کنیم تا پیام‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس را با زبان مناسب، به نسل این دوره منتقل کنیم؛ ماهیت ثابت است اما نحوه بیان مطلب برای نسل‌های مختلف باید تفاوت داشته باشد که نیاز به هوشیاری و خلاقیت در اجرای برنامه‌ها دارد.

در این جلسه  دستورالعمل بزرگداشت این مناسبت ملی تشریح و هر یک از اعضای ستاد، نظرات و همچنین برنامه‌های مورد نظر اداره متبوع خود را در خصوص بزرگداشت هفته دفاع مقدس بیان کردند.