به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، در ابتدای این جلسه اعضای شورای اسلامی و معتمدین این روستا به بیان مشکلات خود پرداختند و پیگیری فرماندار و مسئولین را در جهت رفع این مشکلات خواستار شدند در ادامه نیز هر یک از روسای ادارات به سؤالات و درخواست‌های مطرح‌شده پاسخ دادند.

در ادامه "محمد محامدی" نیز در این نشست اظهار داشت: طزرجان جزو روستاهای هدف گردشگری شهرستان محسوب می‌شود که در چهارفصل سال جاذبه‌های فراوانی دارد و باید با توسعه محور گردشگری و جذب گردشگران درزمینهء اشتغال پایدار در این منطقه و جلوگیری از مهاجرت روستائیان منطقه تلاش شود.

وی در ادامه افزود: نیاز است برای توسعه گردشگری در این روستا از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود و همه دستگاه‌ها و شورای اسلامی و دهیاری این روستا در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار تفت بابیان این‌که جاده مواصلاتی دهستان شیرکوه یکی از پرترددترین مسیرها در استان به‌ویژه در ایام تعطیل است افزود: با پیگیری‌های انجام‌شده و تخصیص اعتبار لازم و با مساعد شدن هوا  مرحله اول این پروژه اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه در مورد ساخت سالن ورزشی و چمن مصنوعی در این روستا نیز گفت: باید با همکاری شورای اسلامی طزرجان و اداره ورزش و جوانان اقدامات لازم درزمینهء ساخت سالن ورزشی و یا زمین چمن مصنوعی صورت گیرد تا جوانان این منطقه اوقات فراغت خود را به امر ورزش اختصاص دهند.

در ادامه نیز فرماندار و بخشدار مرکزی از مناطق مختلف روستای طزرجان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات مطرح‌شده در جلسه قرار گرفتند.