به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت ، "محمد محامدی"با تبریک روز خبرنگار گفت: امید است خبرنگاران با صداقت و شفافیت و همدلی بیش از پیش در راه توسعه کشور نقش مهم خود را ایفا نمایند.
وی در ادامه افزود: لازم است مدیران شهرستان ارتباط خوبی با خبرنگاران داشته و پاسخگوی عملکرد خود به خبرنگاران باشند.
فرماندار شهرستان تفت با اشاره به در پیش بودن هفته دولت تاکید داشت: دستگاههای شهرستان باید گزارشی از عملکرد یکساله خود آماده و در این هفته ارائه نمایند و همچنین لیستی از پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت ارائه دهند تا برای افتتاح برنامه ریزی شود.
محامدی از دستگاههای مجری تنظیم بازار خواست فعالیت خود را افزایش دهند و بیان داشت: باید با نظارت مستمر و بازدیدهای سرزده از گران فروشی و احتکار جلوگیری شود ودر صورت کمبود کالا در بازار اطلاع رسانی ،تا اقدامات لازم صورت گیرد.
بالاترین مقام اجرایی شهرستان به کسب رتبه اول شهرستان در تصویب تسهیلات روستایی در استان اشاره کرد و گفت: بحث اشتغال یکی از مهم ترین اولویت های دولت دوازدهم است و با سپردن تسهیلات کم بهره به روستاییان می توان اشتغال پایدار ایجاد کرد و باعث مهاجرت معکوس  شد. شهرستان تفت نیز در زمینه تصویب وام های اشتغال روستایی رتبه اول در استان را دارد و حدود 15 درصد از تسهیلات مصوب پرداخت شده و امید است تا پایان شهریور در بحث جذب اعتبار نیز رتبه اول را کسب نماییم.
فرماندار تفت خواستار صرفه جویی در مصرف انرژی در ادارات شهرستان شد و افزود: دستگاه های دولتی شهرستان باید در مصرف انرژی الگو باشند و با تدابیر لازم مصرف انرژی را در ادارات خود کاهش دهند.
محامدی به موضوع تامین آب بخش نیر اشاره کرد و گفت :پروژه طرح آب رسانی غدیر مجددا شروع به فعالیت نموده و در بحث تامین آب شهر نیر، با همکاری مسئولان این مشکل تا حدودی حل شده است و تلاش ما به منظور تامین آب شرب برای کل بخش نیر است و امیدوارم تا پایان سال، شبکه‌ی آب رسانی دهستان سخوید و بنادکوک تکمیل و آب در لوله ها جریان پیدا کند.
محامدی در ادامه به مهمترین اقدامات فرمانداری شهرستان درسال 97 اشاره و اظهار داشت : مدیریت آب رسانی سیار به روستاها ، اصلاح محدوده شهر نیر ، الحاق 25 هکتار به محدوده شهر تفت ، شروع عملیات گازرسانی به دهستان شیرکوه ، شروع مجدد گازرسانی به دهستان دهشیر بعد از ده ماه توقف ، شروع عملیات تقاطع غیر هم سطح ورودی شهر تفت ، پیگیری پروژه بلوار آیت اله خامنه ای تفت و تکمیل سالن های ورزشی شهرستان از مهم ترین اقدامات فرمانداری در این مدت است.