به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، " محمد محامدی" ضمن تأکید بر لزوم نظارت کافی بر مبادی عرضه کالاها در شهرستان، تصریح کرد: تأمین به‌موقع کالاهای اساسی موردنیاز مردم، قیمت‌گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهم‌ترین وظایف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب‌وکار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می‌گیرد.

محامدی افزود: باید بر اساس ضرورت نسبت به برگزاری این جلسات اقدام گردد و با نظارت بیشتر التهابات موجود در بازار آرام شود و هرچه نظارت کامل‌تر و مستمر باشد مشکلات کمتر خواهد شد و بازرسان باید بدون اغماض وچشم پوشی، بر روی هدف اصلی خود متمرکز باشند.

فرماندار شهرستان تفت تأکید کرد: همزمان با افزایش نظارت، باید با احتکار و گران‌فروشی برخورد شود زیرا بر بازار و جامعه تأثیر گزار می باشد.همچنین  اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان به‌عنوان دبیر این کارگروه باید نظارت خود را بیشتر کند.

وی در ادامه افزود: اگر کمبود کالایی در بازار احساس گردید و باعث افزایش قیمت و نگرانی مردم شد باید سریعاً اعلام شود تا اقدامات لازم در تأمین آن کالا صورت گیرد.