هم‌زمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"علیرضا نوکار" فرماندار به همراه "ناصر دهقانی" و "محمدجواد نعمتی" معاونین فرمانداری و "مصطفی صادقیان" بخشدار مرکزی تفت در ناحیه مقاومت بسیج تفت حضور یافت و سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبز پوشان حریم ولایت و نظام تبریک گفت.

فرماندار شهرستان تفت در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌فرمان حضرت امام خمینی (ره) را تبریک گفت.

نوکار در این دیدار از تلاش‌های پاسداران و بسیجیان شهرستان در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا و اجرای موفق طرح شهید سلیمانی، برگزاری کنگره 4000 هزار شهید استان و رزمایش‌های کمک‌های مؤمنانه و حرکت‌های جهادی در نقاط محروم شهرستان تفت تقدیر کرد.

سید مصطفی آقایی فرمانده ناحیه مقامت بسیج شهرستان تفت در این دیدار گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال گذشته و برنامه‌های آتی این ناحیه در شهرستان تفت گزارشی ارائه نمود.

آقایی از ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان تفت در راستای شناسایی افراد مبتلابه ویروس کرونا و جلوگیری از انتشار و شیوع این ویروس خبر داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت از برگزاری مرحله جدیدی از رزمایش کمک‌های مؤمنانه در شهرستان در تاریخ هشتم اردیبهشت‌ماه هم‌زمان با میلاد باسعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

توزیع 30 جهیزیه به زوج‌های جوان شهرستان در راستای برگزاری کنگره 4000 شهید استان دیگر خبر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در دیدار با فرماندار و هیئت همراه بود.