فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت معرفی شد

در مراسمی با حضور امام‌جمعه تفت، فرمانده سپاه الغدیر استان، فرماندار شهرستان تفت و اعضای شورای اداری این شهرستان از تلاش‌های "سید مصطفی آقایی" تقدیر و "مهدی محمودیان" به‌عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "حسین زارع کمالی" فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیان داشت: مردم شهرستان تفت مردمی مؤمن، انقلابی، شهیدپرور و سخت‌کوش هستند که در برگزاری مراسم‌های مذهبی و انقلابی زبانزد بوده و نمونه آن برگزاری مراسم نخل برداری عصر روز عاشورا است که نشان‌دهنده پابندی به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی مردمان این دیار است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تقدیر از عملکرد سرهنگ آقایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت گفت: تلاش همه مسئولان و مدیران برای رسیدن به یک هدف واحد که همان تلاش برای ایجاد تمدن نوین اسلامی است که مورد تأکید امامیم انقلاب اسلامی است و این مهم منجر به زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت خواهد شد.

سردار زارع کمالی بیان داشت: کشور در همه عرصه‌ها با دشمنان اسلام و استکبار جهانی در حال جنگ است و دشمن با تمام توان و تجهیزات و امکانات خود به این جنگ آمده و این اتفاق به دلیل اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و بار ها از زبان دشمنان شنیده‌ایم که گفته‌اند اگر جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را نگیریم کمتر از یک دهه تمدن غرب را در زباله‌دان تاریخ باید جستجو کنیم.

وی ادامه داد: باید با تلاش، کوشش، نوآوری و توسل سرعت پیشرفت خود را در همه عرصه‌ها بیشتر کنیم و ما بار ها این موضوع را ثابت کرده‌ایم که با نگاه به توان داخلی و تکیه به جوانان این موضوع شدنی است و ما مردم می‌توانیم هستیم.

این مقام مسئول افزود: امروزه دشمن تلاش دارد با شایعه‌سازی، شبهه افکنی و با تسخیر اذهان جوانان مردم را نسبت به انقلاب و مسئولان بدبین کند و نسبت به آینده ناامید سازد و مسئولان باید با جهاد امیدآفرینی همراه با جهاد خدمت‌رسانی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.

سردار زارع کمالی بیان نمود: مردم باوجود همه فشار های روزافزون دشمن هرروز استوارتر از روز قبل بر روی ارزش‌ها و اصول ایستاده‌اند که نمونه آن در راهپیمایی روز 22 بهمن در شهرستان تفت را شاهد بودیم.

این مقام استانی خاطرنشان کرد: اصل و اساس پوشیدن لباس مقدس پاسداری حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی همراه با خدمت‌رسانی به مردم است و ما مفتخر به خدمت به مردم هستیم و نباید لحظه‌ای از خدمت به مردم غفلت نماییم.

"محمد دهشیری" نیز در این مراسم اظهار داشت: توفیق خدمت، نعمت بزرگی است که در مقطعی کوتاه افتخار آن نصیب مدیران می‌شود و باید با خدمت صادقانه آن دوران را ماندگار کرد.

فرماندار تفت بیان داشت: سرهنگ پاسدار "سید مصطفی آقایی" در دوران مسئولیت خود در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت با تلاش شبانه‌روزی پایه‌گذار خدمات ارزنده‌ای با رویکرد خدمت به مردم و کسب رضایت خدا و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

وی ادامه داد: عملکرد فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت با همراهی سایر پاسداران فعال در این مجموعه و استفاده از پتانسیل بسیجیان باعث شده مردم با آرامش داشته باشند و دل‌بستگی بیشتری به بسیج، سپاه و ارزش‌های انقلابی پیدا کنند.

دهشیری با تبریک انتصاب سرهنگ "مهدی محمودیان" به‌عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت گفت: امیدواریم با همکاری نیروهای سپاه و بسیج مسئولیت خطیر خدمت صادقانه به مردم در راستای تقویت ارزش‌ها و بنیان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوره‌ی مسئولیت سرهنگ محمودیان نیز ادامه یابد.

در ابتدای این مراسم "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت نیز تفسیری از آیات کلام‌الله مجید را برای مدیران، پاسداران و بسیجیان حاضر در این جلسه بیان نمود.

گزارش عملکرد "مصطفی آقایی" فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت و بیان برنامه‌های "مهدی محمودیان" فرمانده جدید این ناحیه دیگر برنامه‌های این مراسم بود.