به مناسبت روز مقاومت، ایثار و پیروزی؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، مراسم غبارروبی گلزار شهدا محله گرمسیر تفت به مناسبت سوم خردادماه سالروز آزادی خرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی با حضور "حجت الاسلام علی محمد گلوردی" امام جمعه تفت،"علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت، جمعی از مسئولان دستگاه‌های دولتی و اجرایی، اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.
حاضران با قرائت فاتحه، غبارروبی و گل‌باران مزار شهدا یاد و خاطره دلاوری‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس شهر تفت را گرامی داشتند.
"حجت الاسلام علی محمد گلوردی" امام جمعه شهر تفت و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس به ویژه عملیات بیت المقدس برای آزاد سازی خرمشهر در سخنانی به اهمیت پیروزی رزمندگان اسلام در این عملیات اشاره نمود و اظهار داشت: وقایع این عملیات بزرگ و غرور آفرین باید در کتب درسی دانش آموزان نقش بگیرد و هم چنین از آن عملیات باشکوه فیلم های سینمایی برای آشنایی نسل جدید به اهمیت آن عملیات غرور آفرین ساخته شود.
امام جمعه تفت با اشاره به بعضی مباحث پیرامون خاتمه جنگ بعد از پیروزی در عملیات بیت المقدس و آزادی خرمشهر خاطر نشان کرد: شرایط کشور در آن زمان به گونه ای نبود که بعد از فتح خرمشهر جنگ خاتمه یابد و با نظر امام خمینی (ره) جنگ ادامه یافت و پیروزی های عظیم دیگری نظیر فتح فاو نیز به دست آمد.
لازم به ذکر است یادمان شهدای محله گرمسیر تفت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصدی دارد و در آینده ی نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.