به مناسبت دهه مبارک فجر؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، مراسم غبارروبی گلزار شهدا به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور "حجت‌الاسلام سید محمد سرمه چشم" امام‌جمعه تفت،"علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی، نهادها، ارگان‌ها، نیروهای نظامی و انتظامی ، اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای تفت برگزار شد.
حاضران با قرائت فاتحه، غبارروبی و گل‌باران مزار شهدا یاد و خاطره دلاوری‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس شهر تفت را گرامی داشتند.
"علیرضا نوکار" در حاشیه این مراسم با گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بیان کرد:‌ برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا تجدید بیعت با شهدای گران‌قدر و آرمان‌های امام راحل است.
وی خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی با رشادت‌ها و ازجان‌گذشتگی‌های شهیدان و رشادت‌های غیور مردان عرصه جهاد و شهادت در حال طی کردن مراحل پیشرفت و توسعه است و ما مدیون خون شهدا هستیم.
فرماندار شهرستان تفت در ادامه با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات علاوه بر تعیین سرنوشت خود، ثبات و تقویت نظام جمهوری اسلامی را در پی دارد و استمرار راه شهدا است.