فرماندار شهرستان تفت:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت ، "علیرضا نوکار"  در جلسه هم اندیشی اتخاذ تدابیر برای حفظ شئونات ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارك رمضان به ‌عنوان ماه دعا و نيايش و ماه قرآن كريم بهترين فرصت براي خودسازي و تفكر انسان است.
فرماندار شهرستان تفت با اشاره بر لزوم كنترل اماكن عمومي و معابر مناطق مختلف در اين شهرستان در ماه مبارك رمضان براي جلوگيري از روزه ‌خواري افزود: در برخي از مناطق كه غذاخوري‌ ها و اغذيه فروشي‌ ها متمركز شده بايد مراقبت و كنترل مناسبي صورت بگيرد كه حرمت ماه مبارك رمضان و روزه‌ داران رعايت شود.
نوکار با بیان اینکه مردم شهرستان تفت ولایتمدار، متدین و با فرهنگ هستند افزود: شهروندان، موارد مرتبط با فرهنگ و شئونات ماه مبارک رمضان را رعایت خواهند کرد و اگر شخصی به هر دلیلی مرتکب تخلف شد در مرحله اول وظیفه همگانی است که به صورت شفاهی به او تذکر بدهند و در صورت عدم تمکین برخورد قانونی با وی صورت خواهد گرفت.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی و استانی کرونا پارک ها ، بوستان ها و تفرجگاه های شهرستان تعطیل است و در صورت رفع شیوع این ویروس و باز شدن این اماکن در ماه مبارک رمضان ضروری است شهرداری ها و دهیاری ها نسبت به مشخص نمودن جایگاهی برای استقرار مسافران در این مکان در ماه مبارک رمضان اقدام نمایند.
فرماندار تفت خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا امسال و سال گذشته مراسمات و برنامه های مذهبی ما در ایام رمضان متفاوت تر بوده و خواهد شد فلذا در این مورد طبق تصمیمات ستاد کرونا عمل خواهیم نمود و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  ما تابع تصمیمات ستاد ملی و استانی کرونا هستیم.
"حجت السلام علی محمد گلوردی" امام جمعه شهر تفت ضمن آرزوی توفیق برای بهره مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: دستگاه های فرهنگی شهرستان باید اقداماتی در راستای حفظ شئونات ماه مبارک رمضان بر اساس دستور العمل های ابلاغی در دستور کار قرار دهند.
امام جمعه شهر تفت خاطر نشان کرد: اگر فردی شئونات ماه مبارک رمضان را رعایت نکرد باید با گفتاری نرم وی را ارشاد نمود.