با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تفت؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، مراسم تکریم و معارفه مدیرکانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان تفت با حضور "سعید پرویزی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت،"جواد قادری اردکانی" رئیس سازمان جامعه پزشکی استان یزد و جمعی از مسئولین در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

"سعید پرویزی" در این جلسه با تقدیر از فعالیت های مردمی بسیج گفت: بسیج با نیروی مردمی خود در حوزه های مختلف در حال فعالیت های ارزنده ای است و در حوزه پزشکی نیز قرار گرفتن بسیج جامعه پزشکی در کنار دولت باعث اقدامات ارزنده ای در این حوزه شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی و با توجه به مشکلات اقتصادی نیروهای بسیج می توانند یاری دهنده به دولت در مقابله با هجمه های خارجی باشند.

"جواد قادری اردکانی" مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی استان به تشریح فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی در مباحثی چون حلقه‌های صالحین، اعزام گروه‌های مختلف پزشکی برای امداد و درمان به مناطق روستایی و محروم شهرستان و اقدامات انجام‌گرفته پرداخت.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات سید محمدجواد میر جلیلی تقدیر و سید محمود واعظ پور به‌عنوان مدیر جدید این کانون معرفی گردید.