در ساعات اولیه آغاز رأی‌گیری؛

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت، "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت،"علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت با همراهی جمعی از مسئولان این شهرستان در ساعت ابتدایی اخذ رأی با حضور دریکی از شعب، رأی خود را به صندوق انداختند.

"علیرضا نوکار" بعد از ریختن رأی خود به صندوق گفت: شهروندان محترم جهت جلوگیری از ازدحام شعب اخذ رأی، هر چه زودتر نسبت به حضور در شعبه‌های پیش‌بینی‌شده برای اخذ رأی مراجعه و آن را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: به دلیل ییلاقی بودن شهرستان تفت افرادی که از مرکز استان برای استراحت به این شهرستان خواهند آمد برای مشارکت در این امر مهم شناسنامه و کارت یا کد ملی خود را به همراه داشته باشند.

نوکار ادامه داد: مردم شهرستان تفت از نخستین ساعت اخذ رأی درصحنه حضور دارند و همه عوامل برگزاری انتخابات با آمادگی کامل در شعب مستقر و در جای‌جای شهرستان برای دسترسی مردم به شعب اخذ رأی تمهیدات لازم پیش‌بینی‌شده و همه شعب کار خود را از ساعت هفت صبح آغاز کرده‌اند.

 رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت با دعوت از مردم شهرستان برای مشارکت گسترده در انتخابات اظهار داشت: این حضور می‌تواند موجب ارتقای امنیت کشور و ابهت ملت ایران در چشم ملت‌های دیگر باشد و علاوه بر اینکه وظیفه دینی و ملی است یک حق مدنی برای مردم است.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت 7 صبح آغاز و تا ساعت 24 ادامه خواهد داشت و امکان تمدید با نظر وزیر کشور تا ساعت 2 بامداد وجود دارد.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت بیان داشت: عوامل 97  شعبه ثابت و سیار در نقاط شهری و روستایی شهرستان در حال انجام فرآیند اخذ رأی برای منتخب سیزدهمین ریاست جمهوری و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.