مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان تفت به پایان رسید

شب‌پایانی مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان تفت یادبود "شهید علی‌اکبر راست"با حضور امام‌جمعه تفت، فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار و قهرمان این دوره از مسابقات مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ شب‌پایانی مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان تفت یادبود "شهید علی‌اکبر راست" با حضور "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت، "محمد دهشیری" فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار و در رده سنی بزرگسالان تیم کابینت مانتیک به مقام قهرمانی دست یافت.

این مسابقات در سه رده نونهالان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد که در رده نونهالان تیم های اسپاد، شهدای میرک آباد مهریز و مرصاد کویر رتبه های اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب نمودند.

در رده جوانان تیم فوتسال جوانان اسپاد جام قهرمانی را بالای سر برد و تیم های شیرمردان شیرکوه و باقی آباد شیرکوه در رتبه های دوم و سوم این دوره از مسابقات قرار گرفتند.

در رده بزرگسالان دیر دیدار پایانی تیم کابینت مانیک با نتیجه 5 بر یک تیم امیران را شکست داد و قهرمان این دوره از مسابقات شد.

در دیدار رده‌بندی رده سنی بزرگسالان نیز تیم اسپاد بر تیم میعاد غلبه کرد و رتبه سوم این دوره از مسابقات را کسب نمود.

در پایان این مسابقات مراسم اختتامیه جام رمضان شهرستان تفت یادبود "شهید علی‌اکبر راست" برگزار و تیم‌های برگزیده کاپ، مدال و جوایز نقدی خود را از مسئولان دریافت نمودند.

کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به تیم کردآباد تعلق گرفت و امام‌جمعه تفت این کاپ را به سرپرست این تیم اهدا کرد.