فرماندار تفت:

مشارکت بالا در انتخابات نشانگر اقتدار ملی است

فرماندار شهرستان تفت در جلسه آموزشی اخلاق در مدیریت گفت: مشارکت بالا در انتخابات نشان‌دهنده اقتدار ملی بوده و حضور مردم در پای صندوق رأی بسیار مهم است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"علی دهقان نیری" در جلسه آموزشی اخلاق در مدیریت با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز یازدهم اسفندماه خاطرنشان کرد: ادارات و دستگاه‌های شهرستان تفت همکاری لازم با ستاد انتخابات شهرستان تفت را در راستای برگزاری باشکوه این رویداد سیاسی در دستور کار قرار دهند.

فرماندار تفت بیان داشت: به جرأت می‌شود گفت که یکی از مهم‌ترین میدان‌هایی که مردم داخل کشور ما می‌توانند نقش‌آفرینی داشته باشند و در حکمرانی که در کشور وجود دارد مشارکت بکنند بحث انتخابات است.

دهقان نیری ادامه داد: مشارکت بالا در انتخابات نشان‌دهنده اقتدار ملی بوده و حضور مردم در پای صندوق رأی بسیار مهم است.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت افزود: همه مدیران ادارات و دستگاه‌های شهرستان تفت از تریبون‌های در اختیار مردم را به حضور و مشارکت در انتخابات دعوت نمایند.

فرماندار شهرستان تفت تصریح نمود: برگزاری دوره‌های آموزشی برای نمایندگان فرماندار، کاربران شعب و دستگاه احراز هویت در هفته گذشته به‌خوبی برگزارشده است و در این هفته دوره‌های آموزشی تکمیل خواهد شد.

دهقان نیری ادامه داد: دشمن با استفاده از تمامی ابزارهای رسانه‌ای در اختیار برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات در حال تلاش است اما تجربه ثابت کرده است هر جا دشمن بر روی موضوعی بیش‌ازحد در تبلیغ منفی کند مردم ایران عزیز برعکس آن عمل می کنند.

فرماندار تفت خاطرنشان کرد: اطمینان داریم در روز یازدهم اسفندماه برگ زرین دیگری به صفحات پرافتخار تاریخ سیاسی شهرستان تفت افزوده خواهد شد و نماینده‌ای اصلح از سوی مردم دو شهرستان تفت و میبد راهی مجلس شورای اسلامی می‌شود.

در ابتدای این جلسه "حجت‌الاسلام گلوردی" امام جمعه تفت با اشاره به آیات کلام‌الله مجید و روایات ائمه معصومین (ع) توصیه‌هایی به مدیران شهرستان تفت پیرامون شیوه و نحوه اجرای مدیریت اسلامی بیان نمود.