رئیس ستاد انتخابات شهرستان تفت:

مشارکت حداکثری در انتخابات، اقتدار نظام را افزایش می‌دهد

 رئیس ستاد انتخابات شهرستان تفت در نشست با مسئولان و اعضای سازمان‌های مردم این شهرستان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات توسط مردم اقتدار نظام را افزایش می‌دهد و نشان‌دهنده این است که یک پشتوانه قوی همچون ملت پشت نظام است.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت، "حمیدرضا فلاح تفتی" در نشست با مسئولان و اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد شهرستان تفت اظهار داشت: مشارکت بالا و انتخاب آگاهانه موجب خواهد شد افراد اصلح و کار بلد وارد مهم‌ترین نهاد تصمیم‌گیری در کشور شوند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تفت بیان داشت: دشمنان  اسلام و میهن  در بحث مشارکت در انتخابات متمرکزشده‌اند تا حضور مردم را کم‌رنگ‌تر نماید باید  با هوشیاری، این توطئه دشمنان  خنثی‌ شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت تصریح نمود: انتخابات یکی از مهم‌ترین عرصه‌های تجلی اسلامیت و جمهوریت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و مهم‌ترین موضوع امروز ما مشارکت بوده و بر همه ما است که در این راستا از هیچ اقدام و عملی کوتاهی نکنیم.

وی با اشاره به اینکه انتخابات نماد مردم‌سالاری در کشور است، خاطرنشان کرد: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بر اصل سلامت، رقابت، مشارکت و صیانت از رأی مردم، تمام تلاش خود را برای بجا آوردن این ۴ خواسته بکار خواهیم گرفت.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تفت گفت: فرمانداری با اصل بی‌طرفی از تمام امکانات و ظرفیت برای برگزاری انتخاباتی پرشور استفاده خواهد کرد.

در ادامه این جلسه پیرامون مباحث مالیاتی و بیمه‌ای سازمان‌های مردم‌نهاد توضیحاتی توسط رئیس اداره امور مالیاتی و کارشناس بیمه تأمین اجتماعی شهرستان تفت ارائه شد.