فرماندار شهرستان تفت:

مشارکت حداکثری در انتخابات باعث اقتدار ملی و قدرت فرا منطقه‌ای می‌شود

فرماندار شهرستان تفت در نماز جمعه منطقه ده بالا گفت: مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات باعث وحدت، انسجام، اقتدار ملی و قدرت فرا منطقه‌ای می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علی دهقان نیری" در نماز جمعه ده بالا بیان داشت: اثر و نتیجه انتخابات سال‌ها بر زندگی مردم و کشور سایه‌افکن خواهد بود و امیدواریم انتخابات ۱۱ اسفند برخلاف خواسته دشمنان مایه آبرو، عزت و سربلندی ایران باشد.

وی افزود: مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات باعث وحدت، انسجام، اقتدار ملی و قدرت فرا منطقه‌ای می‌شود.

فرماندار شهرستان تفت به سالمند بودن جمعیت این شهرستان اشاره کرد و تصریح نمود: کشور در آستانه‌ی قرار گرفتن در چاله جمعیتی قرار دارد که چالش‌های مختلفی در حوزه‌های اقتصاد، امنیت، فرهنگ و سیاست ایجاد خواهد کرد.

دهقان نیری اظهار داشت: دولت و مجلس با تدوین قانون جوانی جمعیت، مشوق‌های خوبی را برای تسهیل در ازدواج و فرزند آوری فراهم کرده‌اند که همه ادارات و دستگاه‌های شهرستان تفت موظف به اجرای این قوانین هستند.

فرماندار تفت ادامه داد: افزایش میزان تسهیلات ازدواج، اجرای طرح نهضت ملی مسکن و اهدای زمین به خانواده‌های که فرزند سوم و چهارم آن‌ها متولد شود ازجمله اقداماتی است که در راستای تسهیل در امر ازدواج و فرزند آوری در حال اجرا است.

دهقان نیری به اجرای پروژه‌های عمرانی در منطقه ده بالا اشاره کرد و بیان داشت: پروژه گازرسانی به مناطق مختلف ده بالا در آخرین مراحل خود قرار دارد و شاهد اجرای عملیات آسفالت معابر و کوچه‌های این منطقه نیز هستیم.

فرماندار تفت با تقدیر از صبوری اهالی منطقه ده بالا در راستای اجرای پروژه آسفالت معابر این روستا عنوان کرد: در تلاش هستیم با تأمین منابع اعتباری موردنیاز اجرای پروژه آسفالت معابر این روستا سرعت بیشتری به خود بگیرد.