به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت"ناصر دهقانی" در این جلسه با اشاره به اهمیت جوانان در توسعه و ترقی جامعه گفت: آینده‌ی اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی یک جامعه بستگی به ظرفیت جوانان آن جامعه دارد.

معاون فرماندار افزود: سرمایه‌گذاری بر نسل جوان، در حقیقت نوعی ظرفیت‌سازی جهت پیشرفت و آبادانی جامعه است که باید توجه ویژه‌ای به امر صورت پذیرد.

وی افزود: به دستگاه‌های متولی در امر جوانان همچون آموزش‌وپرورش، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه‌ها و...خاطرنشان کرد باید هم‌خوانی و همگرایی بین دستگاه‌های متولی ساماندهی امور جوانان وجود داشته باشد و امیدواریم با ایجاد تعامل و یکپارچگی بین متولیان امر شاهد برگزاری و اجرای برنامه‌های اثربخش و باکیفیت در این حوزه باشیم.

ناصر دهقانی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌های موجود در استفاده از شبکه‌های مجازی افزود: دستگاه‌های متولی ساماندهی امور جوانان نباید جزیره‌ای عمل کنند و به‌منظور ارتقای فرهنگ و کاهش این آسیب‌های اجتماعی باید با اجرای  برنامه‌های دقیق و واحد گام‌های اساسی برداشته شود.

در پایان این جلسه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تفت با اشاره به اهتمام دولت برای بهینه‌سازی و غنی کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، بر لزوم برنامه‌ریزی تمامی ادارات و نهادها در این خصوص تأکید کرد و گفت: باید باکارهای منسجم و دقیق و قطعاً نظارتی در حوزه‌های مختلف فکری، دینی، فرهنگی، ورزشی و... برنامه‌های متنوع و هدفمندی را درزمینهٔ پر کردن اوقات فراغت پایه‌ریزی کنیم.