به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت از بخش‌های مختلف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت.

سعید پرویزی ضمن تقدیر از تلاش‌های مسئولین و مربیان کانون پرورش فکری جهت پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان گفت: هنرنمایی اعضاء این مرکز ستایش برانگیز و مایه افتخار و خوشحالی است.

وی استعدادهای کودکان عضو کانون در ارائه خلاقیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری را نویدبخش آینده درخشان آن‌ها دانست و افزود: بی‌شک، این موفقیت نتیجه همت بلند و سخت‌کوشی مسئولین و مربیان تلاشگر کانون پرورش فکری است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری در این دیدار بر اهمیت مقوله تعلیم و تربیت تأکید و خاطرنشان کرد: کانون به‌عنوان یکی از نهادهای اصلی هنری در کشور می‌تواند با فعالیت‌ها و برنامه‌های خود نقش تأثیرگذاری در آینده‌ی کودکان و نوجوانان داشته باشد.

سعید پرویزی افزود: فضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همواره یک فضای فرهنگی و سالم بوده و امید است با توجه به رویکرد دولت تدبیر و امید در پرورش آینده‌سازان این کشور همچنان این فعالیت‌ها ادامه داشته باشد.

پرویزی فضای ساختمان، حضور مربیان توانمند و انجام فعالیت‌های  فرهنگی هنری ادبی اسلامی و امکانات موجود را مهم و تأثیرگذار دانست و اظهار داشت: باید از این امکانات به بهترین نحو ممکن در راستای پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان شهرستان تفت استفاده کرد.

در این بازید مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های مرکز ارائه کردند و معاون فرماندار از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای ارائه آموزش‌های سودمند و هدفمند نمودن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان این شهرستان قدردانی کرد.