به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "سعید پرویزی" در این نشست با اشاره به تقدس و شرافت بالای شغل معلمی گفت: معلمی یکی از عزیزترین و باشرافت ترین مشاغل است که با امور مقدس علم‌آموزی در ارتباط است و آینده‌سازان میهن عزیز اسلامی را برای آینده کشور مهیا و تجهیز می‌نماید.

معاون فرماندار با اشاره به این‌که شوراي آموزش‌وپرورش يكي از اركان مهم مشاركت و نظارت مردم در امر مديريت و برنامه‌ريزي در خصوص مسائل حساس تعليم و تربيت است افزود: نگاه به این شورا باید نگاه جامع باشد و همه مدیران باید خود را در قبال تحقق برنامه‌های آموزش‌وپرورش به سهم خود احساس مسئولیت کنند و ایفای نقش کنند.

پرویزی خواستار توجه ویژه مسئولین به کودکان و نوجوانان شد و اظهار داشت: کودکان و نوجوانان به‌عنوان سرمایه‌های اجتماعی هر کشور باید موردتوجه ویژه مسئولین قرار گیرند و سرمایه را باید مواظبت کرد، پرورش داد، آموزش داد تا باعث کاهش آسیب‌ها و انحرافات اجتماعی و اصلاح ساختار اجتماعی گردد.

وی در ادامه افزود: شروع ساختار سازی و اصلاح ساختار اجتماعی جامعه از آموزش‌وپرورش است و باید نگاه ویژه‌ای به آموزش‌وپرورش داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تفت خواستار برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت جوانان شد و گفت: برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت جوانان در ایام تابستان و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌ها برای غنای این اوقات و آماده‌سازی نسل جوان برای پذیرش مسئولیت در آینده مورد انتظار است.