معرفی رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) تفت

در مراسمی با حضور امام‌جمعه تفت، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، فرماندار شهرستان تفت، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری از تلاش‌های "محمدحسن وراثی" رئیس و "جواد فیضی" سرپرست کمیته امداد امام خمینی ره تفت تقدیر و "علیرضا تقی زاده" به‌عنوان رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) تفت معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت در مراسم معرفی رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) تفت گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) از آثار و برکات تصمیم‌های خردمندانه امام خمینی (ره) است و در طول فعالیت این کمیته افراد بسیاری از خدمات این نهاد انقلابی بهره‌مند شده‌اند.

امام‌جمعه تفت بیان داشت: درزمینه اشتغال اقدامات بسیار خوبی در کمیته امداد امام خمینی (ره) صورت گرفته و باعث توانمندی افراد و ایجاد اشتغال برای نیازمندان و شکوفایی و خودکفایی آنان شده است.

حجت‌الاسلام گلوردی اضافه کرد: رسیدگی به مسائل روحی و روانی مددجویان نیز باید موردتوجه قرار گیرد و توانمندسازی مددجویان نیز به یکی از اهداف کمیته امداد امام خمینی (ره) تبدیل شود تا پایان محرومیت در سراسر کشور با توانمندسازی مددجویان محقق شود.

"علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت نیز در این مراسم به بیان ویژگی‌های این شهرستان پرداخت و بیان داشت: با توجه به پراکندگی و تعدد روستاها در این شهرستان نیاز است مدیران استانی نگاه ویژه‌ای در تخصیص منابع اعتباری به این شهرستان داشته باشند.

فرماندار شهرستان تفت تصریح نمود: محور اقتصادی شهرستان بر پایه کشاورزی بوده اما متأسفانه با خشک‌سالی‌های چند سال اخیر برخی از مردم با مشکلات فراوانی درزمینه های معیشتی و اقتصادی روبرو شده‌اند و نیازمند کمک در راستای گذران زندگی شده‌اند.

نوکار وضعیت عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) را در تفت مطلوب ارزیابی نمود و اظهار امیدواری کرد این روند مطلوب همچنان ادامه‌دار باشد.

"محمد شجاعان" مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر تفت در این مراسم به دو ویژگی شهرستان تفت اشاره و افزود: پراکندگی جمعیتی و نرخ بالای سالمندی در این شهرستان دو موضوعی است که در برنامه‌ریزی‌های مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) مدنظر قرارگرفته است.

وی از تکریم و توجه به سالمندان مددجو در این کمیته خبر داد و گفت: یکی از کارهایی که در حوزه کمیته امداد امام خمینی (ره) صورت گرفته برنامه‌ریزی برای رسیدگی به سالمندان است و برنامه جامع و کاملی در این زمینه طراحی و عملیاتی شده است.

شجاعان از تعیین شرط سنی در بین مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح کشور خبر داد و گفت: یکی از شرایط انتخاب مدیران در مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) شرط سنی و مسئله جوان‌گرایی در این نهاد به‌خوبی در حال اجرایی شدن است و در انتخاب رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) این موضوع در نظر گرفته‌شده است.