معرفی سرپرست جدید اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تفت

در نشستی با حضور معاونین فرمانداری شهرستان تفت، معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع‌دستی استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی "جلال دهقان " به عنوان سرپرست جدید اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تفت معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛"ناصر دهقانی" در جلسه معارفه سرپرست اداره میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع‌دستی این شهرستان به بیان ویژگی‌های منحصربه‌فرد شهرستان تفت پرداخت و خاطرنشان کرد:شهرستان تفت با دارا بودن آثار تاریخی منحصربه‌فرد ، طبیعت زیبا و تفرجگاه‌ها میزبان بسیاری از گردشگران از مرکز استان و سایر نقاط کشور است.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تفت تصریح نمود: تعدد روستا و پراکندگی جغرافیایی کار مدیریتی در تفت را نسبت به سایر نقاط استان متمایز نموده و برای پیشبرد امور نیاز به تلاش بیشتری است.

"محمدکاظم خانی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تفت نیز در این نشست بیان داشت: برگزاری جشنواره‌های مختلف در شهرستان در راستای توسعه صنعت گردشگری است و از ابتدای سال تاکنون 9 جشنواره مختلف در نقاط شهری و روستایی شهرستان برگزارشده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت ادامه داد: برگزاری جشنواره انار در تفت در راستای رونق گردشگری و اقتصادی تأثیر به سزایی داشت و این جشنواره با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر تفت به‌خوبی برگزار شد.

"سید علیرضا سالار حسینی" معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد نیز در این نشست گفت: با تغییر و تحول در دولت‌ها موضوع جابه‌جایی مدیران در راستای اجرای سیاست‌های دولت در دستور کار می‌گیرد و این جابه‌جایی در شهرستان تفت نیز در راستای اجرای برنامه‌های استان درزمینه توسعه صنعت گردشگری در شهرستان‌ها است.

در ادامه این مراسم با اهدای حکم "جلال دهقان طزرجانی" به‌عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تفت معرفی و آغاز به کارکرد.