در دیدار مدیرکل تأمین اجتماعی استان با فرماندار تفت؛

معرفی سرپرست جدید تأمین اجتماعی شعبه شهرستان تفت

در دیدار مدیرکل تأمین اجتماعی استان یزد با فرماندار شهرستان تفت ضمن تقدیر از فعالیت چندساله "محمدرضا گنجی" در سمت رئیس بیمه تأمین اجتماعی شعبه شهرستان تفت، "سید مجتبی مشتاقیون" به‌عنوان سرپرست جدید این شعبه معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"محمدعلی میرزایی" در دیدار با فرماندار شهرستان تفت بیان داشت: حدود 40 هزار نفر در شهرستان تفت تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند که با توجه به جمعیت شهرستان این نشان‌دهنده اهمیت کار مجموعه تأمین اجتماعی در این شهرستان است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان یزد افزود: نحوه خدمات‌رسانی در مجموعه تأمین اجتماعی دارای اهمیت بالایی است و سعی شده در دوره مدیریت جدید ضمن تأکید به مردم‌داری؛ در چارچوب قانون به مردم کمک شود و تعامل با کارفرمایان نیز در دستور کار قرار گیرد.

میرزایی بیان داشت: با توجه به ارتقا جایگاه شغلی "محمدرضا گنجی" سعی شد در انتخاب سرپرست جدید بیمه تأمین اجتماعی شهرستان تفت از ظرفیت داخلی این مجموعه در شهرستان استفاده شود و "سید مجتبی مشتاقیون" که از نیروهای انقلابی و فنی این مجموعه است به‌عنوان سرپرست جدید منصوب شد.

"محمد دهشیری" فرماندار شهرستان تفت نیز در این نشست با اشاره به ارائه خدمات مطلوب در حوزه بیمه تأمین اجتماعی در این شهرستان تصریح نمود: خدمت خالصانه در مجموعه‌های اداری شهرستان تفت؛ افزایش رضایتمندی و جلب اعتماد عمومی مردم را منجر خواهد شد.

دهشیری افزود: در تغییر مدیران در شهرستان؛ موضوع کارآمدی افراد از اهمیت بالایی برخوردار است و جابه‌جایی‌ها به‌منظور تحقق شعارهای دولت به‌ویژه تحقق شعار خدمت صادقانه به مردم است.

فرماندار شهرستان تفت دیدارهای مردمی روز یکشنبه‌ها را یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران دانست و افزود: در دیدارهای مردمی روز یکشنبه‌ها با توجه به نقطه نظرات مردم پیرامون عملکرد مسئولان در ادارات و دستگاه‌های مختلف، فرصت مناسبی برای ارزیابی عملکرد مدیران شهرستان در حوزه‌های مختلف است.

فرماندار تفت با تقدیر از عملکرد "محمدرضا گنجی" در بیمه تأمین اجتماعی شعبه شهرستان خاطرنشان کرد: گنجی در دوران مسئولیت خود عملکرد مطلوبی را به‌جای گذاشت و امیدواریم "سید مجتبی مشتاقیون" که از نیروهای توانمند و انقلابی است در دوران مسئولیت خود این مسیر را ادامه دهد.

لازم به ذکر است "محمدرضا گنجی" به‌عنوان سرپرست شعبه 4 تأمین اجتماعی یزد به فعالیت خود ادامه خواهد داد.