با حضور فرماندار شهرستان تفت؛

نشست بررسی مسائل و مشکلات روستای زردین

در نشستی با حضور فرماندار شهرستان تفت ، بخشدار نیر، تعدادی از مسئولان شهرستان تفت ، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای زردین و تعدادی از معتمدین ، مسائل و مشکلات روستای زردین به ویژه اقدامات مورد نیاز برای بهسازی خسارات سیل تابستان گذشته مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "محمد دهشیری" در حاشیه نشست بررسی مسائل و مشکلات روستای زردین بیان داشت:در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستای زردین که با حضور جمعی از مدیران شهرستان تفت و دهیار و اعضای شورای اسلامی این روستا برگزار شد ، اقدامات صورت گرفته در راستای بهسازی خسارات سیل سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت. 

فرماندار شهرستان تفت خاطر نشان کرد: در این جلسه مصوباتی خوبی در حوزه های آبخیزداری ، بهسازی قنوات و مزارع و جاده های بین مزارع ، جبران خسارات ناشی از سیلاب توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همچنین اقدامات مورد نیاز آبخیزداری در این روستا اتخاذ شد.

دهشیری افزود:6 مورد مسکن احداثی خیری در روستای زردین ، 97مورد پرداخت وام برای تعمیر منازل آسیب دیده ناشی از سیلاب   ، پرداخت 146 مورد وام 50 میلیون تومانی ودیعه مسکن توسط بانک سینا، 13 مورد آوار برداری و اهدای اثاثیه برای منازل آسیب دیده از جمله اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای بهسازی خسارات ناشی از سیلاب تاکنون بوده است.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت تصریح نمود: دو پل ورودی روستای زردین نیز در حال احداث است که در این جلسه بر تسریع روند عمرانی این دو پروژه تاکید شد و امیدوراریم تا دو ماه آینده این دو پل آماده بهره برداری شوند.

دهشیری ادامه داد: برای مرمت و بهسازی 42 قنات در دهستان زردین اعتبار تخصیص یافته است و در این جلسه برای یکی دیگر از قنوات روستای زردین تخصیص اعتبار مورد مصوب شد.

فرماندار شهرستان تفت گفت: در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری نیز اجرای طرح آبخیزداری بالا دست روستای زردین توسط دستگاه متولی مورد بررسی قرار گرفت و اجرای آن مصوب شد.

فرماندار شهرستان تفت در پایان با تقدیر از دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای زردین عنوان نمود: با تلاش جهادی دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای زردین شاهد بودیم که خسارات ناشی از سیلاب به سرعت در این روستا در حال رفع است و امیدواریم این خدمت صادقانه توسط این عزیزان همچنان ادامه یابد.