به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، نشست بررسی مسائل و مشکلات مهمان شهر انصار تفت با حضور فرماندار ، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، معاونین فرمانداری، شهردار تفت و جمعی از مسئولین در فرمانداری شهرستان تفت برگزار شد.

"علیرضا نوکار" در ابتدای این نشست گفت:لزوم همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط در سامان‌دهی و فراهم نمودن امکانات برای اتباع و مهاجرین خارجی در مهمان شهر انصار تفت  ضروری به نظر می‌رسد .

فرماندار تفت ادامه داد: در این راستا و با توجه به مشکلات در تأمین آب آشامیدنی موردنیاز برای این مهمان شهر امیدواریم با همکاری شهرداری و آبفا شاهد اقدامات مناسبی در این زمینه باشیم.

"سعید پرویزی" مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد نیز در این جلسه گفت :پیرامون موضوع سامان دهی اتباع در شهرستان تفت نشست هایی برگزار و تصمیماتی اتخاذ شده است و امیدواریم با همکاری دستگاه های ذی ربط شهرستانی شاهد سامان دهی مهمان شهر انصار تفت باشیم.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان تصریح نمود: فراهم نمودن زیرساخت‌های موردنیاز در مهمان شهر انصار تفت ضروری به نظر می رسد و یکی از مهمترین زیرساخت ها ، تامین آب آشامیدنی بهداشتی است که نیاز است با همکاری شهرداری، آبفا و شبکه بهداشت و درمان این اتفاق میسر گردد.

پرویزی در پایان افزود: با فراهم نمودن زیرساخت ها اتباع در مهمان شهر تفت اسکان خواهند یافت و در سطح شهر شاهد حضور آنان نخواهیم بود.

در این جلسه تصمیماتی درباره چگونگی تامین آب آشامیدنی بهداشتی برای مهمان شهر تفت اتخاذ شد.