در ایام هفته دولت؛

نشست بررسی مشکلات روستای اسلامیه شهرستان تفت

در نشستی با حضور فرماندار شهرستان تفت، بخشدار مرکزی تفت، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای اسلامیه مسائل و مشکلات این روستا بررسی و تصمیماتی در راستای رفع آن اتخاذ شد.

به گزارش دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان تفت؛ در نشستی با حضور "محمد دهشیری" فرماندار، "مصطفی صادقیان" بخشدار مرکزی تفت، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای اسلامیه از توابع دهستان پیشکوه این شهرستان، مسائل و مشکلات این روستا بررسی شد.

"محمد دهشیری" در این نشست با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در جمع دولت مردان بیان داشت: شاهد بودیم مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بر عملکرد دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف مهر تائید زدند و امیدواریم با ادامه این روند بسیاری از مشکلات مردم رفع شود.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: رویکرد دولت سیزدهم بر دو شعار وعده‌های صادقانه و خدمتگزاری جهادی مبتنی است و در شهرستان تفت نیز این مسیر دنبال می‌شود.

دهشیری افزود: نشست بررسی مسائل و مشکلات مناطق شهری و روستایی شهرستان در حال برگزاری است و این نشست ها در سه مرحله برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: سعی خواهیم پس‌ازاین جلسه؛ با حضور مسئولان دستگاه‌های مرتبط مصوباتی در راستای رفع مشکلات مطرح‌شده در این جلسه اتخاذ نماییم و در یک بازه زمانی مشخص، در نشستی دیگر روند اجرایی شدن مصوبات بررسی خواهد شد.

در این نشست دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای اسلامیه به بیان مشکلات این روستا ازجمله واگذاری زمین بنیادی، طرح فاضلاب، درخواست ایجاد مجتمع دامداری، تعیین تکلیف تفرجگاه تامهر و بهسازی قنوات پرداختند و پیگیری فرماندار شهرستان تفت برای رفع مشکلات و اجرایی شدن پروژه‌ها را خواستار شدند.