هم‌زمان با هفته دولت و با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان تفت؛

به گزارش دبیرخانه بزرگداشت هفته دولت شهرستان تفت؛ هم‌زمان با هفته دولت نشست بررسی مشکلات روستای مزرعه آخوند شهرستان تفت با حضور "علیرضا نوکار" سرپرست فرمانداری، "علی احمدیان" بخشدار مرکزی، جمعی از مسئولین ادارات، اعضای شورای اسلامی روستای مزرعه آخوند و اقشار مختلف مردم در مسجد این روستا برگزار شد.

در ابتدای این جلسه اعضای شورای اسلامی روستای مزرعه آخوند به بیان مشکلات خود ازجمله فرسودگی مدرسه دایر در روستا، لایروبی قنوات، تأمین زیرساخت‌های زمین‌های واگذارشده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اشتغال‌زایی برای زنان خانه‌دار، احداث زمین چمن مصنوعی، احداث پل بر روی جاده محسن‌آباد پرداختند و پیگیری سرپرست فرمانداری را برای رفع موارد مطرح‌شده را خواستار شدند.

در ادامه هر یک مدیران حاضر در جلسه به بحث و تبادل‌نظر پیرامون مسائل مطرح‌شده پرداختند و تصمیمات لازم پیرامون رفع برخی از مسائل مطرح‌شده اتخاذ شد.

"علیرضا نوکار" در حاشیه این نشست اظهار داشت: سعی داریم با حضور در مناطق روستایی و بررسی از نزدیک مسائل و مشکلات این مناطق با حضور مسئولین شهرستان، نسبت به رفع این مشکلات تا حد امکان، اقدامات لازم را به عمل‌آوریم.

نوکار پیرامون ایجاد زمین چمن مصنوعی در این روستا بیان داشت: در دیداری که با حضور نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل ورزش و جوانان استان داشتیم مقرر شد تأمین زمین و زیرسازی اولیه توسط دهیاری‌ها صورت گیرد و ورزش و جوانان نیز چمن مصنوعی آن را تأمین نماید.

علیرضا نوکار به درخواست اهالی برای ساخت پل بر روی جاده محسن‌آباد نیز اشاره و اظهار داشت: مطالعه و طراحی برای ایجاد پل بر روی جاده محسن‌آباد صورت گرفته است و در صورت تخصیص اعتبار موردنیاز عملیات عمرانی آن توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آغاز خواهد شد.

حضور در گلزار شهدای روستای مزرعه آخوند و ادای احترام به مقام شامخ شهدای این روستا از دیگر برنامه‌های سرپرست فرمانداری، بخشدار مرکزی و سایر مسئولین حاضر در این روستا بود.